Η BMW είναι αντιμέτωπη με μια μήνυση 5 εκατ. δολαρίων, λόγω κακού σχεδιασμού στις ποτηροθήκες της X7 και ενδεχομένως και άλλων μοντέλων της, που δεν επιτρέπεται να βραχούν.
Η μήνυση κατατέθηκε πρόσφατα στο Επαρχιακό Δικαστήριο των ΗΠΑ στο Orange County της Καλιφόρνια, και αναφέρει πως οι ποτηροθήκες στη κεντρική κονσόλα είναι ελαττωματικές και δεν είναι κατάλληλα σχεδιασμένες.
Η μήνυση υποστηρίζει πως όταν χυθεί υγρό στις ποτηροθήκες, τα καλώδια της μονάδας ελέγχου SRS των αερόσακων, η οποία βρίσκεται ακριβώς κάτω από τη θήκη ποτηριών, βρέχονται και καταστρέφονται, προκαλώντας ζημιά στους αερόσακους. Ως αποτέλεσμα, οι αερόσακοι ενδέχεται να ανοίξουν ακούσια.
Η δικηγορική εταιρία που ανέλαβε την μήνυση, πιστεύει πως υπάρχουν χιλιάδες αυτοκίνητα που έχουν το ίδιο σχεδιαστικό ελάττωμα. Υπάρχουν αρκετές καταγγελίες που αναφέρονται στη μήνυση, με τις περισσότερες από αυτές να υποστηρίζουν πως οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων είδαν να εμφανίζεται ένα σφάλμα της μονάδας ελέγχου SRS μετά από ακούσια διαρροή υγρού στις ποτηροθήκες, υγρό που στη συνέχεια διέρρευσε στα ηλεκτρικά μέρη από κάτω τους. Το κόστος αντικατάστασης και επισκευής της μονάδας SRS ξεπερνά τα 2.000 δολάρια, τα οποία, σε ορισμένες περιπτώσεις, η BMW αρνήθηκε να καλύψει βάσει της εγγύησης.
Μία από τις καταγγελίες που έγινε τον περασμένο Μάρτιο ανέφερε πως ο οδηγός τοποθέτησε ένα αναψυκτικό στις ποτηροθήκες μιας BMW X7 παραγωγής του 2020. Το καπάκι δεν ήταν καλά κλειστό και μια μικρή ποσότητα αναψυκτικού χύθηκε στην κεντρική κονσόλα του επιλογέα ταχυτήτων. Ο ιδιοκτήτης ανέφερε πως η ποσότητα ήταν πολύ μικρή, μιας και το 95% από το μπουκάλι του αναψυκτικού παρέμεινε γεμάτο. Το αυτοκίνητό του όμως μπήκε σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης και σταμάτησε στην αριστερή λωρίδα ενός αυτοκινητοδρόμου και δεν έπαιρνε μπροστά, με τον επιλογέα ταχυτήτων να “κλειδώνει” στη θέση Park και να μην μπορεί ο οδηγός να επιλέξεις ούτε το D, ούτε την νεκρά, ούτε την όπισθεν.
Στο ταμπλό εμφανίστηκε η ένδειξη το όχημα να μεταφερθεί άμεσα στην αντιπροσωπεία, όπως και έγινε, με τους μηχανικούς να λένε στον ιδιοκτήτη πως το αναψυκτικό κατέστρεψε τις καλωδιώσεις κάτω από τον επιλογέα ταχυτήτων. Το κόστος επισκευής ανήλθε στα 2.900 δολάρια και δεν καλύφθηκε από την εγγύηση.
Σε μια συνέντευξη του 2011 στους Los Angeles Times, ο Ludwig Willisch, τότε Διευθύνων Σύμβουλος της BMW της Βόρειας Αμερικής είχε επισημάνει ότι: “Οι ποτηροθήκες αποτελεί ένα τεράστιο ζήτημα στην εταιρεία. Αυτή ήταν μια 20ετής συζήτηση εντός της εταιρείας. Αυτό είναι πραγματικά σχετικά με το να ληφθούν υπόψη οι ανάγκες των πελατών και προφανώς σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή οι μηχανικοί δεν πίστευαν ότι αυτό ήταν ένα θέμα».