Πολύ αυξημένη η ζήτηση για το Peugeot e-208

Τεράστια είναι η ζήτηση για το νέο ηλεκτρικό Peugeot e-208 με αποτέλεσμα να αλλάζουν τα πλάνα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό των Γάλλων, η παραγωγή του ηλεκτροκίνητου Peugeot e-208 θα περιορίζονταν στο 10% της συνολικής.

Ωστόσο σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, το ενδιαφέρον του κοινού για την ηλεκτροκίνητη έκδοση δείχνει να είναι υψηλότερη των προβλέψεων των Γάλλων, καθώς ήδη το 25% των προ-παραγγελιών του νέου 208 αφορούν την μηδενικών εκπομπών εκδοχή του.

«Από τις 40.000 δηλώσεις ενδιαφέροντος, οι μισές αφορούσαν το e-208. Το ένα τέταρτο των προ-παραγγελιών αφορά την έκδοση αυτή», δήλωσε χαρακτηριστικά ο CEO της Peugeot, Jean-Philippe Imparato.

Όμως ο CEO της Peugeot παραδέχθηκε ότι είναι πολύ νωρίς να πει κανείς αν ο όγκος πωλήσεων του e-208 θα είναι υψηλότερος από ό,τι είχε αρχικά προγραμματίσει η εταιρεία ή αν αυτό το υψηλότερο «μίγμα» προέρχεται μόνο από το αναμενόμενα υψηλό ποσοστό των πρώτων αγοραστών, που συνήθως επιλέγουν τις νέες τεχνολογίες έναντι των συμβατικών.

«Η δουλειά μου βασίζεται σε στοιχεία. Και το μόνο στοιχείο είναι ότι τώρα μπορούμε να φέρουμε την παραγωγή του e-208 έως και το 20% της συνολικής, η οποία θα φτάσει περίπου τις 300.000 μονάδες ετησίως», ξεκαθάρισε ο CEO της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Σε κάθε περίπτωση, στόχος της Peugeot με το νέο e-208 είναι να κερδίσει το ενδιαφέρον πελατών που επικεντρώνονται στο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας ενός αυτοκινήτου – το οποίο θα είναι στην περίπτωση του e-208 εφάμιλλο με εκείνο της αυτόματης έκδοσης των 1,2 λίτρων και 130 ίππων εξοπλισμένο με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Κατά μέσο όρο, το ετήσιο κόστος υπολογίζεται σε 3.500 ευρώ, με αποτέλεσμα το e-208 να κοστίσει λιγότερο από 400 ευρώ το μήνα σε ολόκληρη την Ευρώπη, όπως και το βενζινοκίνητο μοντέλο, ανέφερε η Peugeot.

«Ωστόσο το μεγάλο πλεονέκτημα του e-208 είναι η υπολειμματική αξία του σε σχέση με το αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης είναι υψηλότερη κατά 2.000 ευρώ» επισήμανε ο Imparato.