Η Tesla συνδύασε μια σειρά καινοτομιών για να κάνει μια τεχνολογική ανακάλυψη που θα μπορούσε να μεταμορφώσει τον τρόπο κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων και να βοηθήσει τον Elon Musk να πετύχει τον στόχο του μειώνοντας στο μισό το κόστος παραγωγής!
Η εταιρεία πρωτοστάτησε στη χρήση τεράστιων πρεσών με 6.000 έως 9.000 τόνους πίεση σύσφιξης για τη διαμόρφωση των μπροστινών και πίσω δομών του Model Y της σε μια διαδικασία «gigacasting» που μείωσε το κόστος παραγωγής και άφησε τους ανταγωνιστές να προσπαθούν να καλύψουν τη διαφορά.
Σε μια προσπάθεια να επεκτείνει το προβάδισμά της, η Tesla πλησιάζει σε μια καινοτομία που θα της επέτρεπε σχεδόν όλο το περίπλοκο κάτω μέρος ενός EV να αποτελέσει ένα κομμάτι, αντί για περίπου 400 εξαρτήματα που υπάρχουν ένα συμβατικό αυτοκίνητο.
Η τεχνογνωσία είναι ο πυρήνας της στρατηγικής παραγωγής της Tesla που παρουσίασε πρόσφατα ο Διευθύνων Σύμβουλος Elon Musk, και σύμφωνα με πληροφορίες η βάση του σχεδίου του είναι να παράγει φθηνότερα δεκάδες εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα την επόμενη δεκαετία και να εξακολουθεί να έχει κέρδος.
Ο Terry Woychowski, πρόεδρος της αμερικανικής εταιρείας μηχανικών Caresoft Global, είπε ότι εάν η Tesla καταφέρει να κάνει gigacast το μεγαλύτερο μέρος του κάτω αμαξώματος ενός EV, θα διαταράξει περαιτέρω τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται και κατασκευάζονται τα αυτοκίνητα.
Οι νέες τεχνικές σχεδίασης και κατασκευής της Tesla που δεν είχαν αναφερθεί προηγουμένως σημαίνουν ότι η εταιρεία θα μπορούσε να αναπτύξει ένα αυτοκίνητο από την αρχή σε 18 έως 24 μήνες, ενώ οι περισσότεροι αντίπαλοι μπορεί να χρειαστούν από τρία έως τέσσερα χρόνια.
Μηχανικοί εκτιμούν ότι ένα μόνο μεγάλο πλαίσιο – που συνδυάζει το μπροστινό και το πίσω τμήμα με το μεσαίο κάτω μέρος όπου βρίσκεται η μπαταρία – θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στο μικρό EV της Tesla που σκοπεύει να λανσάρει με τιμή 25.000 δολάρια μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.