Οι πόλεις Δελχί και Γκουρούγκραμ στην Περιφέρεια της Εθνικής Πρωτεύουσας της Ινδίας αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα ποιότητας του αέρα εδώ και δεκαετίες, και ο τομέας των οδικών μεταφορών αποτελεί σημαντική πηγή ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Η TRUE Initiative, με ανάλυση υπό την ηγεσία του ICCT και σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές, διεξήγαγε μια εκστρατεία δοκιμών τηλεπισκόπησης που παρέχει μια ανεξάρτητη αξιολόγηση των εκπομπών καυσαερίων από τα οχήματα για να υποστηρίξει τη χάραξη πολιτικής που βασίζεται σε στοιχεία.
Η μελέτη διαπιστώνει ότι τα οχήματα που έχουν πιστοποιηθεί σύμφωνα με το νεότερο πρότυπο εκπομπών, Bharat Stage (BS) VI, παρουσιάζουν σημαντικές βελτιώσεις στις εκπομπές καυσαερίων σε όλους τους ρύπους και τους τύπους οχημάτων που μετρήθηκαν.
Ταυτόχρονα, οι πραγματικές εκπομπές από οχήματα BS VI σε πολλές περιπτώσεις παραμένουν υψηλότερες από τα όρια έγκρισης τύπου. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα επαγγελματικά οχήματα υψηλής χρήσης. Για παράδειγμα, οι στόλοι ταξί και ελαφρών οχημάτων BS VI αποδείχθηκε ότι εκπέμπουν 2,4 και 5,0 φορές περισσότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου από τον αντίστοιχο στόλο ιδιωτικών αυτοκινήτων.
Τα αποτελέσματα αμφισβητούν επίσης την ιδέα ότι τα οχήματα που τροφοδοτούνται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) είναι μια «καθαρή» εναλλακτική λύση μεταφοράς. Σε όλο το φάσμα των οχημάτων BS VI που μετρήθηκαν με καύσιμο CNG, οι εκπομπές ήταν 1,5–14 φορές μεγαλύτερες από τα όρια έγκρισης τύπου.
Η ανάλυση αυτών των νέων δεδομένων των πραγματικών εκπομπών οχημάτων του Δελχί και της Gurugram αποκάλυψε σημαντικά πρότυπα που μπορούν να καθοδηγήσουν την ανάπτυξη στοχευμένων και αποτελεσματικών πολιτικών για την καταπολέμηση της ρύπανσης που σχετίζεται με την κυκλοφορία, συμπεριλαμβανομένης της υιοθέτησης αυστηρότερων προτύπων εκπομπών, της ταχείας μετάβασης σε μηδενικές εκπομπές οχήματα και την ανάπτυξη τεχνολογίας τηλεπισκόπησης για παρακολούθηση εκπομπών σε πραγματικό κόσμο.