Δυναμικά φαίνεται ότι ξεκίνησαν να εισέρχονται και στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα τα οποία προέρχονται κυρίως από άλλα κράτη μέλη της ΕΕ.
Ωστόσο η έλευση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και στην αγορά των μεταχειρισμένων οχημάτων έχει προκαλέσει σύγχιση σε κάποιες Διευθύνσεις Μεταφορών κυρίως στην επαρχία καθώς κάποιοι υπάλληλοι δεν γνωρίζουν πως να υπολογίσουν το Τέλος Μεταβίβασης καθώς τα καθαρά οχήματα δεν διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης και κατ’ επέκταση κυβισμό από όπου και υπολογίζεται το ποσό.
Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία το κόστος μεταβίβασης αυτοκινήτου καθορίζεται από το ποσό του Τέλους Μεταβίβασης και το ποσό του Τέλους Άδειας του αυτοκινήτου.
Για το Τέλος Άδειας οι αγοραστές θα πληρώσουν 75 ευρώ ενώ για το Τέλος Μεταβίβασης το ποσό που θα πληρώσουν εξαρτάται από τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα του ΕΙΧ αυτοκινήτου.
Πιο συγκεκριμένα το Τέλος Μεταβίβασης για οχήματα με κινητήρες από 51 έως και 400 κ.εκ. ανέρχεται σε 30 ευρώ, για οχήματα κινητήρες από 401 έως 800 κ.εκ. σε 45 ευρώ, για οχήματα κινητήρες από 801 έως 1.300 κ.εκ. σε 60 ευρώ, για οχήματα κινητήρες από 1.301 έως 1.600 κ.εκ. σε 90 ευρώ, για οχήματα κινητήρες από 1.601 έως 1.900 κ.εκ. σε 120 ευρώ, για οχήματα κινητήρες από 1.901 έως 2.500 κ.εκ. σε 145 ευρώ και για οχήματα κινητήρες άνω των 2.501 κ.εκ. σε 205 ευρώ.
Στα ηλεκτρικά οχήματα δεν υπάρχει Τέλος Μεταβίβασης και οι αγοραστές πληρώνουν μόνο το Τέλος Αδείας το οποίο υπολογίζεται σε 75 ευρώ όπως ακριβώς συμβαίνει και με τις εταιρείες που μεταβιβάζουν κάποιο αυτοκίνητο.