Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το νέο Peugeot 5008;

Η τρίτη γενιά του Peugeot 5008 λανσαρίστηκε στη χώρα μας και η ελληνική αντιπροσωπεία προχώρησε σε ανακοίνωση των εκδόσεων εξοπλισμού και κινητήρων.

Η Peugeot, ακολουθώντας τις επιταγές της εποχής, έχει επενδύσει σημαντικά στην ηλεκτροκίνηση και το νέο 5008 αποτελεί έναν από τους μπροστάρηδες αυτής της προσπάθειας. Βασισμένο στην πρωτοποριακή πλατφόρμα STLA Medium, το μοντέλο είναι σχεδιασμένο για να φιλοξενεί μια ευρεία γκάμα ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης, προσφέροντας στους οδηγούς την ευελιξία να επιλέξουν την έκδοση που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους.

Το νέο Peugeot 5008 ξεχωρίζει και για τις επιλογές του στο κομμάτι των κινητήριων συνόλων, ικανές να καλύψουν κάθε ανάγκη του οδηγού, προσφέροντας από ήπιες υβριδικές εκδόσεις έως αμιγώς ηλεκτρικές.

Η ήπια υβριδική έκδοση του μοντέλου εξοπλίζεται με τον 1.2 PureTech κινητήρα βενζίνης 136 ίππων, συνδυάζοντας την απόδοση ενός μοτέρ εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και 55 Nm ροπής. Η ενσωματωμένη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 0,9kWh, που φορτίζει κατά την οδήγηση, προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, ενώ σε αστικές συνθήκες, επιτρέπει στο νέο 5008 Hybrid να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των διαδρομών, μειώνοντας ακόμα περισσότερο τις εκπομπές ρύπων και αραιώνοντας τις επισκέψεις στο πρατήριο βενζίνης.

Για όσους αναζητούν ακόμα μεγαλύτερη οικονομία, η Plug-in Hybrid έκδοση (PHEV) αποτελεί την ιδανική επιλογή, αφού χρειάζεται μόλις 1,0 λτ. ανά 100 χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων παραμένουν κάτω από 23 γρ./χλμ. Εφοδιασμένη με υβριδικό σύστημα 2ης γενιάς, προσφέρει στον οδηγό εξαιρετική ηλεκτρική αυτονομία, αλλά και επιδόσεις χάρη στην άμεση εκτόνωση του ρεύματος. Το σύνολο αποτελείται από έναν 1.600άρη τούρμπο κινητήρα βενζίνης 150 ίππων, ένα ηλεκτρομοτέρ 125 ίππων και μια μπαταρία χωρητικότητας 21 kWh, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 195 ίππους.

Την ίδια στιγμή η καλύτερη διαχείριση της ενέργειας αυξάνει την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 82 χλμ., καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη, με τη φόρτισή του να διαρκεί λιγότερο από 3 ώρες χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή των 7,4 kW.

Στην κορυφή βρίσκουμε το E-5008, την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου, που προσφέρεται με τρία ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Στη βασική έκδοση διαθέτει εμπρός ηλεκτρομοτέρ 214 ίππων και μπαταρία 77 kWh, ενώ η μεσαία έκδοση προσφέρεται επίσης με εμπρός ηλεκτροκινήτηρα με αυξημένη όμως ισχύ στους 232 ίππους και μπαταρία 103 kWh, επιτυγχάνοντας αυτονομία έως και 668 χιλιόμετρα (WLTP). Τέλος, η κορυφαία έκδοση είναι τετρακίνητη (ένα ηλεκτρομοτέρ σε κάθε άξονα) με την συνδυαστική απόδοση να αγγίζει τους 320 ίππους και να συνεργάζεται με την μπαταρία των 77 kWh.

Οι τιμές για την βασική υβριδική έκδοση του Peugeot 5008 με τον κινητήρα βενζίνης των 1.200 κυβικών και των 136 ίππων αναμένεται να κυμανθεί στα 39.900 ευρώ, με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό.