Για το λόγο αυτό, η δημιουργία αυτού του μικρού ηλεκτρικού hot-hatch θα χρειαστεί να περιμένει το 2025, οπότε και οι Κορεάτες θα λανσάρουν τη νέα ηλεκτρική τους πλατφόρμα με την ονομασία ΙΜΑ (Integrated Modular Architecture).
O Albert Biermann, τεχνικός σύμβουλος του ομίλου Hyundai, ανέφερε συγκεκριμένα ότι: «Αυτό το μικρό ηλεκτρικό Ν είναι κάτι που πρέπει να φτιάξουμε. Διαφορετικά, θα αφήσουμε τους πελάτες μας στο σκοτάδι. Πρέπει να κατασκευάσουμε και κάτι πιο μικρό και πιο προσιτό. Δεν είναι κάτι εύκολο. Θέσαμε το σημείο αναφοράς πολύ ψηλά», πρόσθεσε, αναφερόμενος στο Ioniq 5 N. Αυτή η δομή θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε πιο συμπαγή και πιο ελαφριά μοντέλα, καθώς διαθέτει ενσωματωμένη τη μπαταρία».
Πέραν της αρχιτεκτονικής, βεβαίως, η Hyundai πρέπει να περιμένει και την εξέλιξη των μπαταριών, ώστε να αποθηκεύουν αρκετή ενέργεια σε μικρότερο μέγεθος και να ψύχονται καλύτερα – για να μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες ενός μικρού hot-hatch. Αυτός είναι και ο λόγος, πιθανότατα, που τα πλάνα της Volkswagen για το ID.2 GTI δείχνουν να είναι εξίσου μακροπρόθεσμα.