- Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Αρχές φθινοπώρου θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη το νέο Jeep Wrangler το οποίο φέρει πολλές βελτιώσεις χωρίς να χάνει τον «παραδοσιακό» του χαρακτήρα αλλά και νέους κορυφαίους κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης.
Ειδικότερα στο νέο Jeep Wrangler διατηρούνται τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα και οι μεντεσέδες στις πόρτες αλλά και οι παραδοσιακοί «άγριοι» θόλοι των τροχών ωστόσο σε κάποιες εκδόσεις έχουν τοποθετηθεί και φώτα LED που δίνουν ένα διαφορετικό τόνο στο αυτοκίνητο.
Το εσωτερικό του νέου Wrangler αναμένεται να εντυπωσιάσει και τους πλέον απαιτητικούς καταναλωτές ενώ οι κινητήρες που θα χρησιμοποιήσει η Jeep αποτελούν έκπληξη.
Η εταιρεία προσφέρει το νέο Wrangler με πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 2,2 λίτρων ο οποίος αποδίδει 200 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 45 χλγρ. στις 2.000 σ.α.λ.
Στους βενζινοκινητήρες αρχικά έχουμε το υπερτροφοδοτούμενο 2λιτρο μηχανικό σύνολο με 272 ίππους και 40 χλγρ. ροπής ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Επίσης υπάρχει και ο V6 βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 3,6 λίτρων ο οποίος αποδίδει 284 ίππους αλλά δεν θα είναι διαθέσιμος στην Ευρώπη.
Το νέο Wrangler διατίθεται με δύο τύπους μετάδοσης, την Command-Trac στις εκδόσεις Sport και Sahara και την Rock-Trac στην Rubicon. Και οι δύο διαθέτουν το νέο κιβώτιο μεταφοράς δύο ταχυτήτων Full-time Selec-Trac της Jeep, για συνεχή παρακολούθηση και διαχείριση της ροπής που αποστέλλεται στους εμπρός και πίσω τροχούς. Και στις δύο περιπτώσεις, υπάρχει κατ’ επιλογή τετρακίνηση (2H, 4H Auto, 4H Part-Time, N και 4L), με τις εκδόσεις που εφοδιάζονται με την εκδοχή Rock-Trac να διαθέτουν μπλοκέ πίσω διαφορικό και δυνατότητα κλειδώματος του εμπρός και του πίσω διαφορικού.