Την επίσημη παρουσίαση του νέου της μοντέλου έκανε η Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG), το οποίο φέρει την ονομασία 004S, έχοντας ως ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τη θέση του οδηγού που είναι τοποθετημένη στο κέντρο.
Για να διατηρήσουν χαμηλά το βάρος του νέου μοντέλου, οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν βασιστεί σε ένα σκελετό από ανθρακονήματα, ο οποίος σε συνδυασμό με τα ανθρακονημάτινα πάνελ του αμαξώματος έχουν φέρει το συνολικό βάρος του μοντέλου στα 1.179 κιλά.
Σε ότι αφορά την πηγή ισχύος του 004S, αυτή είναι ένας biturbo κινητήρας 5.0 λίτρων κατασκευασμένος στις ΗΠΑ, που προσφέρει 650 ίππους και 720 Nm ροπής, συνδυαζόμενος από ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ στη διάθεση του κοινού υπάρχει και η επιλογή ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ ταχυτήτων.
Πληροφορίες σχετικά με τις επιδόσεις του νέου σπορ αυτοκινήτου δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα, ωστόσο αν σε μια εξίσωση συμπεριλάβουμε τα δεδομένα του βάρους, του κινητήρα και της ιπποδύναμης τότε θα πρέπει να περιμένουμε υψηλές επιδόσεις.
Στο εσωτερικό όπως προαναφέραμε την προσοχή τραβάει η θέση του οδηγού που είναι τοποθετημένη στο κέντρο, δεξιά και αριστερά της οποίας υπάρχουν δύο μικρότερα καθίσματα. Από κει και πέρα άξιο αναφοράς είναι η χρήση ινών άνθρακα, ενώ το ταμπλό φέρει πλήθος κουμπιών και οργάνων μέτρησης.
Σε ότι αφορά το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου αυτή ξεκινά από τις 400.000 δολάρια (περίπου 340.000 ευρώ), με τις πρώτες 25 μονάδες να αναμένεται να παραδοθούν μέσα στους επόμενους 18 μήνες, ενώ μέσα στα επόμενα χρόνια η SCG σκοπεύει να αυξήσει την κατασκευή των μοντέλων στα 250 αυτοκίνητα ετησίως.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως οι ιθύνοντες της εταιρείας, σύμφωνα με το Autotriti.gr, προγραμματίζουν να κατασκευάσουν και μία ειδική αγωνιστική έκδοση του 004S, η οποία θα πάρει μέρος στον αγώνα 24 ωρών του Nürburgring, με το πρωτότυπο να αναμένεται να ξεκινήσει τις δοκιμές μέσα στο 2018.