Η Ford επεκτείνει περαιτέρω την οικογένεια του νέου Puma με πρόσθετες επιλογές σε κινητήρες, συστήματα μετάδοσης και εκδόσεις εξοπλισμού, προσφέροντας έτσι την πιο ολοκληρωμένη γκάμα για το νέο, συμπαγές crossover μοντέλο της.
Οι αγοραστές μπορούν τώρα να επιλέξουν για πρώτη φορά εκδόσεις του νέου Puma με τον γνωστό 1.5L EcoBlue ντίζελ κινητήρα της Ford που αποδίδει ισχύ 120 ίππων, με το νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, καθώς και μία πολυτελή έκδοση του μοντέλου με την ονομασία ST-Line Vignale.
Για την υποστήριξη της παραγωγής του νέου Puma, η Ford έχει επενδύσει περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ στις προηγμένες εγκαταστάσεις της στη Κραϊόβα της Ρουμανίας, ανεβάζοντας τη συνολική επένδυσή της στην περιοχή σε περίπου 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ από το 2008.
Ολοκληρωμένη γκάμα κινητήριων συνόλων
Ο νέος κινητήρας ντίζελ 1.5L EcoBlue των 120 ίππων του Puma αποτελεί μία εξαιρετική πρόταση για όλους τους οδηγούς που διανύουν πολλά χιλιόμετρα. Ο κινητήρας έχει εκπομπή CO2 από 99 g/km και κατανάλωση καυσίμου 3,8 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 118 g/km και 4,5 l/100 km αντίστοιχα στον κύκλο WLTP) και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.
Ένα νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που διατίθεται προαιρετικά σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.0L EcoBoost των 125 ίππων προσφέρει εκπομπή CO2 110 g/km με την κατανάλωσή του να φτάνει στα 4,9 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 137 g/km και 6,0 l/100 km στον WLTP). Ο μεγαλύτερος αριθμός σχέσεων μετάδοσης του προηγμένου κιβωτίου και η λειτουργία διπλού συμπλέκτη για ομαλές αλλαγές συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης, στην αθόρυβη λειτουργία και στις κορυφαίες επιδόσεις.
Από τα τέλη της προηγούμενης χρονιάς οι αγοραστές του Puma ήταν μεταξύ των πρώτων που ωφελήθηκαν από την ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt της Ford, η οποία εξασφαλίζει βελτιωμένη κατανάλωση βενζίνης. Οι κινητήρες EcoBoost Hybrid προσφέρονται στο νέο Puma σε δύο εκδόσεις ισχύος, σε συνδυασμό με μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων έξι σχέσεων:
- 0L EcoBoost Hybrid 125PS: εκπομπή CO2 από 97 g/km και κατανάλωση καυσίμου 4,3 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 126 g/km και 5,5 l/100 km στον WLTP)
- 0L EcoBoost Hybrid 155PS εκπομπή CO2 από 99 g/km και κατανάλωση καυσίμου 4,4 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 126 g/km και 5,5 l/100 km στον WLTP)
Με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, ο κινητήρας 1.0L EcoBoost 125PS προσφέρει εκπομπή CO2 από 103 g/km και κατανάλωση καυσίμου 4,5 l/100 km στον κύκλο NEDC (131 g/km και 5,7 l/100 km στον WLTP).
Πολυτελές Puma ST–Line Vignale
Βασισμένο στη σπορ έκδοση ST-Line, το νέο Puma ST-Line Vignale αναβαθμίζει το επίπεδο πολυτέλειας και εξοπλισμού. Μοναδικές λεπτομέρειες στο σχεδιασμό περιλαμβάνουν το άνω τμήμα της μάσκας καθώς και το πλαίσιό της σε σατινέ αλουμίνιο, το κάτω τμήμα της μάσκας από έβενο, το κάτω τμήμα του πίσω προφυλακτήρα βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος, καθώς και μία μεγάλη πίσω αεροτομή. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει προβολείς LED, δερμάτινα καθίσματα Windsor με θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, δερμάτινο τιμόνι Manacor, premium ηχοσύστημα της B&O και σύστημα Ford KeyFree.
Οι υπόλοιπες εκδόσεις του νέου Puma – Trend, Titanium, Titanium X και ST-Line X – περιλαμβάνουν στον στάνταρ εξοπλισμό τους καινοτόμες τεχνολογίες όπως το Local Hazard Information της Ford που λειτουργεί μέσω μόντεμ FordPass Connect,* καθώς και την ευέλικτη λύση αποθήκευσης Ford MegaBox στο χώρο φόρτωσης, στον οποίο μπορούν να αποθηκευτούν μη σταθερά αντικείμενα ύψους έως 115 cm – όπως γλάστρες ή μπαστούνια του γκολφ – σε κάθετη θέση.
Πριν από μερικές ημέρες, η Ford ανακοίνωσε ότι ένα νέο Puma ST, το οποίο φέρει την υπογραφή της Ford Performance, θα πλαισιώσει τη γκάμα αργότερα μέσα στη χρονιά.«Οι πελάτες μας είπαν ότι επιθυμούν μία σειρά επιλογών που θα τους βοηθήσει να βρουν το ιδανικό συνδυασμό στυλ, εξοπλισμού, επιδόσεων και απόδοσης. Αυτό είναι κάτι το οποίο δεσμευτήκαμε να προσφέρουμε με το Puma – και καθώς το νέο Puma ST θα έρθει αργότερα μέσα στη χρονιά, δεν έχουμε πει ακόμα την τελευταία μας λέξη.» ανέφερε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης