Σύμφωνα με πληροφορίες, η Renault ετοιμάζεται να παρουσιάσει στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού τον Σεπτέμβριο που μας έρχεται την πέμπτη κατά σειρά γενιά του «μικρού» της μοντέλου σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει με περισσότερα ατού και πλεονεκτήματα τον ανταγωνισμό που συνθέτουν σήμερα «ισχυρά» μοντέλα του είδους από δύση και ανατολή. Όπως τα VW Polo, Ford Fiesta, Opel Corsa, Seat Ibiza, Citroen C3, Peugeot 208, Toyota Yaris, Nissan Micra, Hyundai i20 και Kia Rio. Όπως αναφέρει σήμερα δημοσιεύματα του βρετανικού ειδικού Τύπου επικαλούμενα πηγές προερχόμενες από το εσωτερικό της γαλλικής φίρμας, το νέο Clio θα φέρει μαζί του μια πλειάδα βελτιώσεων και αναβαθμίσεων που θα ενισχύουν τους τομείς της άνεσης, της συνδεσιμότητας και της ασφάλειας.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως το γαλλικό σούπερ μίνι θα βασίζεται σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του υπάρχοντος δαπέδου (CMF-F) ούτως ώστε το κόστος να διατηρηθεί σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά επίπεδα. Την αφετηρία στα κινητήρια σύνολα θα ορίζει ο γνωστός 3κύλιδρος κινητήρας βενζίνης των 0,9 λίτρων, ενώ το «παρών» θα δίνει και ο νέος 1.300άρης τούρμπο, ο οποίος θα διατίθεται σε μια ποικιλία παραλλαγών. Χωρίς να έχει ακόμα επιβεβαιωθεί, στη γκάμα θα αθροιστεί και μια mild hybrid έκδοση, που θα συνοδεύεται από 48βολτο ηλεκτρικό κύκλωμα. Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, το γεγονός πως η Renault σκέφτεται σοβαρά να μην προσφέρει το νέο Clio σε εκδόσεις ντίζελ λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη της το… εχθρικό κλίμα που αυτή τη στιγμή επικρατεί σε ουκ ολίγες περιφέρειες της γηραιάς ηπείρου απέναντι στο συγκεκριμένο είδος καυσίμου.
Με γνώμονα τη μείωση των εκπομπών ρύπων και της κατανάλωσης, το γαλλικό εργοστάσιο αναμένεται να εστιάσει στη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου πραγματοποιώντας την απαραίτητη για τις περιστάσεις δίαιτα μέσω της χρήσης αλουμινίου σε καίρια στοιχεία της δομής του πλαισίου αλλά και λεπτότερων κρυστάλλων περιμετρικά του αμαξώματος.
Σχεδιαστικά, η γαλλική εταιρεία δεν αναμένεται να φέρει τα πάνω κάτω εξελίσσοντας έτι περαιτέρω το ήδη γνώριμο αισθητικό DNA του μοντέλου με προσθήκες που θα παραπέμπουν στα μεγαλύτερα Megane και Talisman. Εντούτοις, μεγαλύτερες θα είναι οι επεμβάσεις στο εσωτερικό, τόσο σε σχεδίαση και ποιότητα, όσο και σε τεχνολογίας διασύνδεσης και υποβοήθησης του οδηγού, αναφέρουν οι 4Τροχοί.