Δυο εβδομάδες αφότου χρησιμοποιήθηκαν οι τρεις πιο σκληρές γόμες της γκάμας στο Mugello, η Pirelli φέρνει τώρα τις τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας της, για το Sochi που περιλαμβάνουν τη C3 ως P Zero λευκή/σκληρή, τη C4 ως P Zero κίτρινη/μέση και τη C5 ως P Zero κόκκινη/μαλακή.
Η λεία άσφαλτος του Sochi οδήγησε σ’ αυτή την επιλογή, η διαδρομή φημίζεται ως σχετικά εύκολη, για τα ελαστικά.
Ο καιρός είναι γενικά ήπιος στο Sochi και δεν υπάρχουν πολλές στροφές με υψηλά φορτία. Οπότε οι τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας P Zero F1 είναι ιδανική επιλογή.
Χαρακτηριστικά διαδρομής
Η άσφαλτος στο Sochi στρώθηκε το 2014, από τότε έχει σταδιακά ωριμάσει ως την τελική της μορφή. Παραταύτα η διαδρομή συνεχίζει να φημίζεται για τα χαμηλά επίπεδα πρόσφυσης που παρέχει.
Η επιλογή ελαστικών είναι ένα επίπεδο πιο μαλακή από την αντίστοιχη περσινή όπου είχαν επιλεγεί οι γόμες C2, C3 και C Οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν μια αλλαγή το 2019: Μόνο 5 από τους 15 που τερμάτισαν, σταμάτησαν δυο φορές, αλλά έπαιξε σημαντικό ρόλο σ’ αυτό, η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Η πιο απαιτητική στροφή είναι σίγουρα η 3: Μια παρατεταμένη αριστερή καμπή 750 μέτρων που καταπονεί ιδιαίτερα το εμπρός δεξιά ελαστικό. Στην υπόλοιπη διαδρομή υπάρχουν αργές ή μέσες στροφές 90 μοιρών που δίνουν στο Σότσι την αίσθηση αγώνα πόλης (η διαδρομή διέρχεται γύρω από το Ολυμπιακό Πάρκο).
Mario Isola – Επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοινήτου: “Το Ρώσικο Grand Prix είναι ένας από τους λίγους φετινούς αγώνες που παρέμειναν στην αρχικώς προκαθορισμένη ημερομηνία τους, την ίδια εποχή με πέρυσι. Η φετινή μας επιλογή είναι ένα επίπεδο πιο μαλακή από του 2019. Στόχος να δώσουμε έξτρα ταχύτητα και να προσθέσουμε μια πρόκληση όσον αφορά στη στρατηγική ελαστικών. Χάρη στο πιο λεπτό πέλμα που υιοθετήθηκε το 2019, η επιλογή των πιο μαλακών γομών C3, C4, C5 θα πρέπει να ενθαρρύνει τη χρήση και των τριών γομών, χωρίς να χρειαστεί ιδιαίτερη διαχείριση από τους οδηγούς κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η στρατηγική του περσινού αγώνα επηρεάστηκε από το αυτοκίνητο ασφαλείας, επιπλέον τα μονοθέσια του 2020 είναι πιο γρήγορα. Οπότε οι ομάδες πρέπει να υπολογίσουν μερικές άγνωστες παραμέτρους στο φετινό Ρωσικό Grand Prix. Τούτου δοθέντος το Sochi δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις από τα ελαστικά, οπότε η στρατηγική μιας αλλαγής είναι πιθανή. Οι ομάδες θα δουλέψουν κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών για να διαπιστώσουν αν αυτή παραμένει η ταχύτερη στρατηγική: Πιστεύουμε ότι η μια αλλαγή θα είναι η πιο δημοφιλής επιλογή καθώς οι ομάδες την επιδιώκουν όπου είναι εφικτή ”.
ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ (σλικ) | ΟΡΙΟ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ | ||
24.0 psi (εμπρός) |
20.0 psi (πίσω) |
-3.25° (εμπρός) |
-2.00° (πίσω) |
||