Για την ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, αλλά και τα μεγάλα έργα όπως η Γραμμή 4 του Μετρό, μίλησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ. Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ειδικότερα μεταξύ άλλων ότι:
-Σήμερα στην Αθήνα έχουμε 3.000 περισσότερα δρομολόγια λεωφορείων την ημέρα σε σχέση με τον Σεπτέμβριο.
-Από 850 λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας, σήμερα έχουμε 1250. Αύξηση σχεδόν 50%.
-Τώρα, έρχονται άλλα 300 λεωφορεία με leasing τα οποία έχουν ξεκινήσει να κυκλοφορούν σταδιακά κι αυτά.
-Η ανανέωση του στόλου με προμήθεια νέων λεωφορείων εντάσσεται στο Ταμείο Ανάκαμψης και θα γίνει σε δύο φάσεις.
-Μέσα στο επόμενο δίμηνο τα λεωφορεία θα φτάσουν περίπου τα 1.500. Όμως το ζήτημα δεν είναι μόνο τα λεωφορεία, αλλά και οι οδηγοί. Για αυτό προχωρούν προσλήψεις, για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια.
-Δημιουργήθηκαν ειδικότερα 655 νέες θέσεις εργασίας σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ.
«Ο ΣΥΡΙΖΑ το μόνο που αύξησε στα ΜΜΜ ήταν η τιμή του εισιτηρίου»
«Η προηγούμενη κυβέρνηση ξέρετε που έκανε αύξηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς; Σε ένα πράγμα μόνο, στην τιμή του εισιτηρίου, από το 1,20 στο 1,40. Και εμείς την τιμή του εισιτηρίου τη μειώσαμε πάλι», τόνισε επίσης.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς από την ίδια τη φύση τους προφανώς και υπάρχει κίνδυνος μετάδοσης του ιού, για αυτό άλλωστε και πρώτα έγινε σε αυτά υποχρεωτική η μάσκα πριν τους υπόλοιπους δημόσιους χώρους. Από εκεί και πέρα, επισήμανε, ότι πολλοί επιστήμονες έχουν επισημάνει ότι άλλες δραστηριότητες συμβάλλουν περισσότερο στη διάδοση του ιού, ιδίως όταν δεν λαμβάνονται μέτρα προστασίας.
Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, οι γραμμές όπου παρουσιάζονται προβλήματα, όπου δηλαδή η πληρότητα είναι πάνω από 65%, δεν ξεπερνούν τις 20 και σε αυτές δίνεται το μεγαλύτερο βάρος.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε και στο μεγάλο έργο της Γραμμής 4 του Μετρό, σημειώνοντας ότι ξεκινούν οι πρόδρομες εργασίες και μέσα στο επόμενο δίμηνο θα έχουν στηθεί εργοτάξια σε σημεία όπως η πλατεία Εξαρχείων.
Όσον αφορά στην επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, σημείωσε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το αποσύνδεσε από την παραχώρηση της Αττικής Οδού και ως εκ τούτου δεν θα υπάρχουν διόδια σε αυτό το δρόμο.
Ανέφερε επίσης ότι πριν από δύο ημέρες ξεκίνησε η δεύτερη φάση του διαγωνισμού ΣΔΙΤ για τον ΒΟΑΚ, το μεγαλύτερο οδικό έργο αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη.