Ανοδική θα είναι η πορεία των πωλήσεων καινούριων αυτοκινήτων στην Ελλάδα σύμφωνα με την μελέτη που απέστειλε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας που αφορά στο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ).
Αναλυτικά στην μελέτη του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας αναγράφεται ότι:
Το 2024 θα πωληθούν 136.500 καινούρια αυτοκίνητα εκ των οποίων τα 20.475 θα είναι ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα.
Το 2025 θα πωληθούν 147.420 καινούρια αυτοκίνητα εκ των οποίων τα 28.010 θα είναι ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα.
Το 2026 θα πωληθούν 159.214 καινούρια αυτοκίνητα εκ των οποίων τα 38.211 θα είναι ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα.
Το 2027 θα πωληθούν 171.951 καινούρια αυτοκίνητα εκ των οποίων τα 51.585 θα είναι ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα.
Το 2028 θα πωληθούν 185.707 καινούρια αυτοκίνητα εκ των οποίων τα 66.854 θα είναι ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα.
Το 2029 θα πωληθούν 200.563 καινούρια αυτοκίνητα εκ των οποίων τα 86.242 θα είναι ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα.
Το 2030 θα πωληθούν 216.608 καινούρια αυτοκίνητα εκ των οποίων τα 108.304 θα είναι ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα.
Στο ανανεωμένο Ελληνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα αναγράφεται επίσης οι εκπομπές CO2 των οχημάτων θα μειωθεί κατά 20% το 2025 σε σχέση με το 2019 ενώ η μείωση των εκπομπών CO2 των οχημάτων θα μειωθούν κατά 40% το 2028 σε σχέση πάντα με το 2019.
Όσον αφορά στις υποδομές για την φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων το ΥΠΕΝ εκτιμά ότι το 2025 θα υπάρχουν 13.000 σταθμοί φόρτισης ενώ έως το 2023 εκτιμάται ότι ο αριθμός θα κυμανθεί μεταξύ 40.000 – 100.000 σταθμών φόρτισης.