Ανυποψίαστος καταναλωτής πήγε να ανταλλάξει το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο 6ετίας που είχε αγοράσει καινούριο στην Ελλάδα με ένα εισαγόμενο μεταχειρισμένο ωστόσο πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία του ήρθε μήνυμα από την… Γερμανία με το ιστορικό του οχήματος.
Ειδικότερα ο ανυποψίαστος καταναλωτής κυριολεκτικά θα πάθαινε σοκ αν είχε ολοκληρώσει την ανταλλαγή καθώς θα έδινε το δικό του αυτοκίνητο με ηλικία μόλις 8 ετών το οποίο είχε διανύσει 95.000 χιλιόμετρα για να αποκτήσει ένα πολυτελές όχημα με ηλικία μόλις 3 ετών το οποίο όμως στην πραγματικότητα είχε διανύσει πολλές δεκάδες χιλιόμετρα παραπάνω από το δικό του όχημα!
Το αυτοκίνητο του ιδιώτη καταναλωτή ήταν μια πετρελαιοκίνητη Mercedes-Benz E220 CDi 4Matic με μόλις 95.000 χλμ. η οποία είχε αποκτηθεί στην Ελλάδα ως καινούρια έναντι 87.000 ευρώ.
Το αυτοκίνητο που ήθελε να αποκτήσει ήταν μια υβριδική Mercedes-Benz Ε300 η οποία όπως ανέφεραν οι πωλητές της εταιρείας είχε διανύσει μόλις 44.000 χλμ. και έδιναν και γραπτή εγγύηση χιλιομέτρων.
Ωστόσο η εταιρεία απαγόρευε στους υποψήφιους αγοραστές να μετακινήσουν το όχημα προς κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να το ελέγξουν και οι πωλητές προσπαθούσαν να κερδίσουν τους καταναλωτές με τις πολλαπλές εγγυήσεις που έδινε η εμπορία μεταχειρισμένων αυτοκινήτων!
Ο καταναλωτής φαίνεται ότι είχε πειστεί με τα λεγόμενα των πωλητών και ήταν έτοιμος να ολοκληρώσει την ανταλλαγή ωστόσο μεταξύ κάποιων φωτογραφιών που είχε τραβήξει το αυτοκίνητο για να το στείλει στην γυναίκα του μέσω του κινητού αντιλήφθηκε ότι φαίνεται ο αριθμός πλαισίου του οχήματος.
Επειδή ο καταναλωτής ασκούσε και επαγγελματική δραστηριότητα στη Γερμανία αποφάσισε να αποστείλει τον αριθμό πλαισίου σε έναν φίλο του στο Μόναχο που διατηρεί εξουσιοδοτημένη μονάδα ώστε να δει τι μπορεί να δει στο ιστορικό service του οχήματος ή στις ανακλήσεις που έχει κάνει.
Την επόμενη ημέρα το μήνυμα από τη Γερμανία παραλίγο να του προκαλέσει εγκεφαλικό καθώς αποκαλύφθηκε ότι το όχημα άνηκε σε εταιρεία ενοικιάσεως και είχε διανύσει πάνω από 167.000 χιλιόμετρα στην τελευταία επίσκεψη που είχε πραγματοποιήσει το όχημα σε κάποιο εξουσιοδοτημένο service του εξωτερικού!
Τώρα πόσα χιλιόμετρα είχε διανύσει στην πραγματικότητα κανείς δεν μπορεί να εκτιμήσει με βεβαιότητα αλλά στην Ελλάδα το συγκεκριμένο μοντέλο πωλούνταν αναγράφοντας στο κοντέρ του οχήματος μόλις 44.000 χλμ. ή λιγότερα 123.000 χιλιόμετρα!
Ο καταναλωτής την ίδια κιόλας στιγμή «πάγωσε» τις διαδικασίες ανταλλαγής αλλά δεν ασχολήθηκε περαιτέρω με την κατάθεση καταγγελίας στις Αρχές καθώς γνώριζε ότι αυτές οι υποθέσεις τραβούν πολλά χρόνια στις δικαστικές αίθουσες μέχρι την τελική δικαίωση των καταναλωτών…