Με το γύρισμα των χιλιομέτρων να αποτελεί «μάστιγα» κυρίως στην ελληνική αγορά εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κάποιοι σοβαροί έμποροι προσπαθούν να ετοιμάσουν τα επόμενα βήματά τους ώστε να βγουν κερδισμένοι τόσο από την οικονομική κρίση αλλά και από τα τεράστια προβλήματα που έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός, ωστόσο κάποιοι επιτήδειοι υπόσχονται service και επισκευές από… ανειδίκευτους εργάτες!
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr αρκετές εξουσιοδοτημένες κάθετες μονάδες αλλά και μεγάλες ανεξάρτητες εμπορίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων για να ενισχύσουν περαιτέρω την θέση τους στην αγορά επενδύουν στις υπηρεσίες after sales και στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα δημιουργώντας οικονομίες κλίμακας αλλά και αυξάνοντας τις πωλήσεις τους.
Ενισχύοντας τις υπηρεσίες after-sales που διαθέτουν στους πελάτες τους μετά την πώληση κάποιου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ενισχύουν την αξιοπιστία της εταιρείας τους προς τον πελάτη ενώ παράλληλα περιορίζουν τους κινδύνους δυσφήμισής τους.
Όπως τονίζουν στο Newsauto.gr στελέχη από τον κλάδο: «Αν κάποιος έμπορος καταφέρει να έχει μια ολοκληρωμένη μονάδα μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα μπορεί να καλύπτει οποιαδήποτε βλάβη ή ζημιά προκύπτει στο αυτοκίνητο που έχει διαθέσει διατηρώντας το κόστος επισκευής σε πολύ χαμηλά επίπεδα ενώ παράλληλα ο πελάτης εξαιτίας της αμεσότητας επισκευής του οχήματός του είτε δωρεάν (μέσω εγγύησης) είτε σε εξαιρετικά χαμηλό κόστος θα αποτελέσει μια… κινητή διαφήμιση για την εμπορία απ’ όπου απέκτησε το όχημά του. Άλλωστε με τόσους επιτήδειους να έχουν γεμίσει την ελληνική αγορά αυτοκινήτου είναι δεδομένο ότι οι καταναλωτές είναι πολύ προσεκτικοί καθώς η πληροφόρηση μέσω του Διαδικτύου είναι άμεση και βέβαια στις περισσότερες περιπτώσεις αληθής.»
Ωστόσο οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στα λεγόμενα ψιλά γράμματα των παροχών που διαφημίσουν κάποιες εμπορίες μεταχειρισμένων και να ξεκαθαρίζουν τους όρους χρήσης των εγγυήσεων ώστε να μην βρεθούν προ εκπλήξεων.
Από την άλλη μεριά βέβαια πραγματικές εγγυήσεις σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα παρέχονται από ελάχιστες εμπορίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων οπότε και οι καταναλωτές καλό θα ήταν πριν προβούν σε οποιαδήποτε αγορά να ελέγξουν αν αυτά που αναγράφονται στα χαρτιά ισχύουν. Δηλαδή αν υπάρχει ένα άρτιο συνεργείο επισκευής αυτοκινήτων, αν η μονάδα διαθέτει ηλεκτρολόγο και φανοποιό και βέβαια αν υπάρχει ο απαραίτητος εξοπλισμός που μπορεί να επισκευάσει κάποιο αυτοκίνητο ανεξαρτήτου μάρκας.
Επίσης σε κάποιες εμπορίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, όπως εκείνη του εμπόρου των Βορείων Προαστίων τις επισκευές τις κάνουν ανειδίκευτοι εργάτες, κυρίως από τριτοκοσμικές χώρες, τους οποίους το αφεντικό έχει «βαφτίσει» μηχανικούς ή ηλεκτρολόγους ή φανοποιούς ή ακόμη και πλύστες ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν ώστε να γλιτώσει χρήματα και να κοροϊδέψει για ακόμη μία φορά τους ανυποψίαστους καταναλωτές.
Αντίθετα οι σοβαρές εταιρείες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων όταν συμβεί η οποιαδήποτε ζημιά απλά σου λένε να αποστείλεις το όχημα με την οδική βοήθεια στο συνεργείο τους, παρέχουν όχημα αντικατάστασης στον πελάτη τους και βέβαια αν η εγγύηση είναι σε ισχύ η βλάβη επιδιορθώνεται δωρεάν ενώ αν έχει λήξει η εγγύηση τότε το κόστος επισκευής πραγματοποιείται με το χαμηλότερο δυνατό κόστος χωρίς όμως να γίνονται εκπτώσεις στην ποιότητα των ανταλλακτικών και της εργασίας…