Η αγορά αυτοκινήτου είναι γνωστό πως εδώ και πολλά χρόνια πως συντηρείται από τα εταιρικά αυτοκίνητα τα οποία και αποτελούσαν και μέχρι πρότινος πάνω από το 60% των συνολικών πωλήσεων στα καινούρια ΙΧ. Ωστόσο κάποιες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά μακροχρόνιων μισθώσεων έχουν βρει τρόπους για να εισπράττουν υπέρογκα ποσά τη στιγμή που λήγουν οι συμβάσεις μίσθωσης και ο πελάτης τους δεν επιθυμεί να συνεχίσει το leasing και επιστρέφει το όχημα στην εταιρεία.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύει αποκλειστικά το Newsauto.gr η συγκεκριμένη εταιρεία leasing φαίνεται πως ανήκει σε αυτές τις εταιρείες που πραγματοποιούν υπερβολικές και ανύπαρκτες χρεώσεις καθώς είναι ξεκάθαρο πως σε πελάτη τους ο οποίος αποφάσισε να μην συνεχίσει τη χρονομίσθωση απέστειλαν τον «λογαριασμό» ύψους 1.715,51 ευρώ για επισκευές που θα πραγματοποιούσαν στο συγκεκριμένο πολυτελές όχημα που επιστρέφονταν. Ωστόσο από όλες τις χρεώσεις η κορυφαία όλων αφορούσε στην αντικατάσταση των ελαστικών η οποία χρεώθηκε με 128,80 ευρώ!
Ναι σωστά διαβάσατε! Οι αθεόφοβοι χρέωσαν την αντικατάσταση των ελαστικών τη στιγμή που κανένα απολύτως βουλκανιζατέρ δεν χρεώνει την αντικατάσταση των ελαστικών καθώς όποιος πελάτης αγοράζει καινούρια ελαστικά τοποθετούνται δωρεάν!
Από την άλλη μεριά υπάρχουν ένα σωρό άλλες χρεώσεις οι οποίες αφορούν σε μικροεπισκευές γρατζουνιών στο αμάξωμα αλλά και στις ζάντες με κόστος που αγγίζει ολική βαφή αυτοκινήτου!
Στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου πάντως επισημαίνουν στο Newsauto.gr πως τα αυτοκίνητα που βγαίνουν σε δημοπρασίες από τις εταιρείες χρονομίσθωσης σε καμία περίπτωση δεν έχουν αλλαγμένα ελαστικά αλλά ούτε έχουν και επισκευασμένες τις γρατζουνιές που πιθανό να υπάρχουν στο αμάξωμα τα οποία βέβαια αναγκάζονται οι έμποροι που τα αποκτούν να τα επιδιορθώσουν. Επίσης σε καμία περίπτωση βέβαια το κόστος επισκευής τους δεν υπερβαίνει τα 100 έως 200 ευρώ…
Η αντίδραση του πελάτη!
Μόλις o πελάτης της εταιρείας leasing αντίκρισε το ποσό χρέωσης για το αυτοκίνητο φυσικά και αρνήθηκε να το καταβάλει καθώς στα 3 χρόνια που είχε το αυτοκίνητο στην κατοχή του είχε διανύσει τα χιλιόμετρα που έπρεπε και βέβαια για να το αποκτήσει είχε προκαταβάλει το 50% της αξίας λιανικής του οχήματος και κάθε μήνα κατέβαλε και ένα αρκετά υψηλό ποσό το οποίο αφορούσε στην μίσθωσή του.
Στο τέλος της τριετίας το υπόλοιπο ποσό που είχε μείνει ανεξόφλητο υπολογίζονταν σε περίπου 9.000 ευρώ αλλά ο χρήστης του οχήματος επειδή δεν ήθελε να το αποκτήσει (δικαίωμα εξαγοράς) εξαιτίας της υψηλής κατανάλωσης καυσίμου και του κινητήρα 2 λίτρων που κινούσε το όχημα αποφάσισε να το επιστρέψει στην εταιρεία leasing χωρίς να καταβάλει τίποτα επιπλέον.
Άλλωστε η εταιρεία Leasing από το συγκεκριμένο όχημα θα έβγαζε αρκετά επιπλέον χρήματα καθώς η πώλησή του μέσω δημοπρασίας σε εμπόρους θα της απέφερε τουλάχιστον 17.000 ευρώ!
Αλλά η αλλαγή ελαστικών 128,80 ευρώ και όλες οι υπόλοιπες χρεώσεις φανοποιείας που ανέρχονται συνολικά σε 1.715,51 ευρώ μάλλον σε επιδιόρθωση «μετωπικής» σύγκρουσης παραπέμπουν παρά σε γρατζουνιές…