H Ευρώπη για πρώτη φορά ξεπέρασε την Κίνα στις πωλήσεις plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο επτάμηνο του τρέχοντος έτους κατά 14.000 μονάδες σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του ανεξάρτητου Γερμανού αναλυτή Matthias Schmidt.
Ειδικότερα, στη Δυτική Ευρώπη πουλήθηκαν 500.000 εξηλεκτρισμένα οχήματα, ξεπερνώντας αυτές της μεγαλύτερης αγοράς αυτοκινήτων παγκοσμίως, της Κίνας.
Γερμανία και Γαλλία οδηγούν την κούρσα των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων οι οποίες αύξησαν τις κρατικές επιδοτήσεις για να τονώσουν τη ζήτηση που είχε βρεθεί στο ναδίρ εξαιτίας του κορωνοϊού ενώ παράλληλα και οι κατασκευαστές πραγματοποιούν εκπτώσεις και προσφορές τονώνοντας περαιτέρω τις πωλήσεις.
Το πρώτο 7μηνο του 2020, η Ευρώπη έχει προβάδισμα στην αγορά plug-in υβριδικών αυτοκινήτων, καθώς πουλήθηκαν 231.000 PHEV, ενώ το ίδιο διάστημα στην Κίνα πωλήθηκαν 108.000 PHEV αυτοκίνητα. Από την άλλη, η Κίνα βρίσκεται σε κυρίαρχη θέση στις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς ταξινομήθηκαν 378.000 αυτοκίνητα, όταν στην Ευρώπη οι αντίστοιχες πωλήσεις ήταν μόλις 269.000 μονάδες.
Η Κίνα να υπενθυμίσουμε ότι ακολούθησε ακριβώς το αντίθετο μονοπάτι, σε σχέση με την Ευρώπη και παρότι χτυπήθηκε σφοδρά από τον κορωνοϊό, μειώνοντας τα κίνητρα, σε μια προσπάθεια να καταστήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες περισσότερο ανεξάρτητες.
Σύμφωνα με τον Schmidt, αν οι πωλήσεις υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων συνεχιστούν με αυτό το ρυθμό, η Ευρώπη πιθανότατα θα ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο πωλήσεις φέτος, καθώς η Tesla θα αυξήσει την διαθεσιμότητα των αυτοκινήτων της στην Ευρώπη, ενώ θα εισέλθει και η Volkswagen με το ID.3.