Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen χρειάστηκε μόλις 12 γύρους για να φτάσει από την 7η θέση που εκκινούσε στην 1η. Αυτό συνέβη όταν ο προπορευόμενος οδηγός της Ferrari’, Charles Leclerc που είχε εκκινήσει από την pole μπήκε στα pit ενόσω είχαμε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Ήταν οι δυο από τους πέντε οδηγούς που εκκίνησαν με την P Zero κόκκινη μαλακή γόμα. Οι άλλοι 15 εκκίνησαν με την P Zero κίτρινη μέση γόμα. Ο Verstappen μπήκε στα pit για το μοναδικό προγραμματισμένο του pit stop στον 25ο γύρο. Αυτό δεικνύει πόσο χαμηλή ήταν η πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης της μαλακής γόμας. Έβαλε τη μέση γόμα και πήρε ξανά το προβάδισμα όταν ο Leclerc πραγματοποίησε τη δεύτερη αλλαγή του. Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στο τέλος, είχε ως αποτέλεσμα να πραγματοποιηθεί ακόμη ένας γύρος αλλαγών. Αυτό δεν άλλαξε την τελική κατάταξη καθώς η καρό σημαία έπεσε με το αυτοκίνητο ασφαλείας να οδηγεί την κούρσα.
Είδαμε πλήθος διαφορετικών στρατηγικών, είχαμε οκτώ διαφορετικές στρατηγικές στους πρώτους 10 οδηγούς. Μολονότι η ταχύτερη στρατηγική ήταν αυτή της μιας αλλαγής (χωρίς αυτοκίνητο ασφαλείας) ο Leclerc ακολούθησε στρατηγική δυο αλλαγών χρησιμοποιώντας την μαλακή και τη μέση γόμα. Ο οδηγός της Mercedes, George Russell ήταν ο μόνος απ’ όσους ανέβηκαν στο βάθρο που έβαλε την P Zero λευκή σκληρή γόμα όπως το είχε σχεδιάσει εξαρχής.
O Marco Tronchetti Provera, Διευθύνων σύμβουλος και αντιπρόεδρος της Pirelli δήλωσε ότι: «Είμαστε περήφανοι ως μέλος αυτής της γιορτής που αφορά στην Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, την τεχνολογία και τεχνογνωσία που έχει. Μια γιορτή που έγινε στον εντός έδρας αγώνα μας. Μια γιορτή για τα 100 χρόνια της Monza και τα 150 χρόνια της Pirelli. Παράγουμε αγωνιστικά ελαστικά με τεχνολογία αιχμής για 250 διαφορετικά πρωταθλήματα παγκοσμίως. Υποστηρίζουμε τον πολιτισμό και τις τέχνες μέσω της Pirelli Hangar Bicocca και αποφασίσαμε να σηματοδοτήσουμε αυτή την ιδιαίτερη περίσταση με ένα μοναδικό τρόπαιο. Φέρει απευθείας αναφορά στο κορυφαίο πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού. Τις ευχαριστίες μας στον Patrick Tuttofuoco και στην Pirelli Hangar Bicocca για αυτό το εμβληματικό τρόπαιο που συνδέει ιδανικά το παρελθόν με το μέλλον.»