Το νέο Audi A3 φέρνει μία ψηφιακή επανάσταση στην premium compact κατηγορία, την κατηγορία που το ίδιο με εμφατικό τρόπο δημιούργησε το 1996, με το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς του μοντέλου. Λίγο πριν το επίσημο λανσάρισμα και την άφιξη του νέου Α3 στις εκθέσεις της μάρκας, ηAudiέχει ξεκινήσει την εκπαίδευση των στελεχών της στο νέο μοντέλο, αποκλειστικά με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών, λόγω της παγκόσμιας υγειονομικής συγκυρίας.
Το γιγάντιο πρόγραμμα εκπαίδευσης αφορά περισσότερους από 15.000 εκπρόσωπους πωλήσεων και after sales, καθώς και 20.000 τεχνικούς service απ’ όλο τον κόσμο. Στη διάθεσή τους έχουν ειδικά προετοιμασμένο υλικό και τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας (virtual και augmented reality, αντίστοιχα), οι οποίες καθιστούν τη φυσική παρουσία τους στα κεντρικά της Audiστο Ingolstadt, μη αναγκαία.
«Επωφελούμαστε από την πολυετή πείρα μας στη χρήση ψηφιακών εργαλείων για την εκπαίδευση και τις υπηρεσίες μας. Λόγω της παγκόσμιας συγκυρίας, επιταχύναμε τη μετάβαση στην ψηφιοποίηση, που είχαμε ήδη ξεκινήσει. Η εμπειρία που αποκομίζουμε από την εκπαίδευση του νέου Α3 θα μας φανεί πολύ χρήσιμη, ειδικά στην επιθετική στρατηγική μας στο χώρο της ηλεκτροκίνησης. Παράλληλα με την αυξανόμενη ψηφιοποίηση των οχημάτων μας, ψηφιοποιούμε και τη μεθοδολογία εκπαίδευσης», δήλωσε ο Horst Hanschur, Επικεφαλής Ανάπτυξης Λιανικής και Εξυπηρέτησης Πελατών στην AUDI AG.
Το πρόγραμμα εκπαίδευσης της Audi, προκειμένου να διασφαλιστούν ομοιόμορφα πρότυπα ποιότητας σε όλο τον κόσμο, βασίζεται στην αρχή της «εκπαίδευσης-του-εκπαιδευτή» (train-the-trainer). Σε κανονικές συνθήκες, σε πρώτο στάδιο, η AUDIAG στις κεντρικές της εγκαταστάσεις στο Ingolstadt παρέχει αναλυτική προϊοντική και τεχνική εκπαίδευση, σε περίπου 400 και 250 εκπαιδευτές αντίστοιχα, από 90 χώρες απ’ όλο τον κόσμο. Αυτοί καθίστανται ειδήμονες στον τομέα τους στο κάθε νέο μοντέλο και με τη σειρά τους, εκπαιδεύουν τους συναδέρφους τους στις χώρες ή τις γεωγραφικές περιοχές ευθύνης τους. Πλέον, ακόμα και αυτή η αρχική εκπαίδευση διεξάγεται εξ αποστάσεως και με ψηφιακές μεθόδους.
Η Κεντρική Εμπειρία Λανσαρίσματος (Central Launch Experience – CLX), όπως αποκαλείται, για τους 650 εκπαιδευτές για το νέο Α3,ξεκίνησε πριν από αρκετές εβδομάδες. Χρησιμοποιούνται τεχνολογίες εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, ώστε οι εκπαιδευτές να «βιώσουν» το νέο μοντέλο στον κορυφαίο βαθμό, χωρίς την ανάγκη να ταξιδέψουν στο Ingolstadt. Μία ολόκληρη σειρά από διαδικτυακά εκπαιδευτικά μαθήματα και videosγια τα νέα χαρακτηριστικά σχεδίασης, τις παραλλαγές κινητήρα/κιβωτίου ταχυτήτων και τα συστήματα υποβοήθησης, για παράδειγμα, έχουν παραχθεί, πολλά από αυτά στα τηλεοπτικό στούντιο της ίδιας της εταιρείας. Παράλληλα, έχουν προγραμματιστεί ειδικές, τακτικές συνεδρίες μέσω βιντεοκλήσης, όπου παρέχονται διευκρινίσεις σε μεμονωμένες ερωτήσεις με κάθε λεπτομέρεια από ειδικούς από το Ingolstadt, ενώ το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού θα είναι επίσης διαθέσιμο στο cloud, στη βάση δεδομένων ψηφιακής γνώσης “AudiKnowledgeTank”, για άμεση πρόσβαση σε παγκόσμιο επίπεδο.
Οι περισσότεροι από 35.000 εκπαιδευόμενοι θα έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία την εκπαίδευσή τους, στο σύνολό τους, πριν καν τα αυτοκίνητα φτάσουν στις εκθέσεις. Στην Ευρώπη, τα νέα A3 Sportback και A3 Sedan αναμένονται στις εκθέσεις της Audiτο καλοκαίρι, με το λανσάρισμα σε χώρες εκτός Ευρώπης να ακολουθεί διαδοχικά.