Το εργοστάσιο της SEAT στο Martorell έκλεισε το 2019 με τον υψηλότερο όγκο παραγωγής από το 2000, με συνολικά 500.005 αυτοκίνητα. Η παραγωγή ήταν κατά 5,4% αυξημένη σε σχέση με το 2018 (474.300) και το εργοστάσιο στο Martorell εδραιώνεται έτσι ως το εργοστάσιο που παράγει τα περισσότερα αυτοκίνητα στην Ισπανία, τον δεύτερο δηλαδή μεγαλύτερο παραγωγό αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Η γραμμή παραγωγής 1, όπου κατασκευάζονται τα Ibiza και Arona, έκλεισε το 2019 με 264.854 οχήματα, 14,5% περισσότερα από το 2018 (231.213). Η γραμμή παραγωγής 2, όπου κατασκευάζεται το SEAT Leon, θα ξεκινήσει αυτή τη χρονιά την παραγωγή τριών μοντέλων: την τέταρτη γενιά Leon στις εκδόσεις SEAT και CUPRA και το CUPRA Formentor. Μέχρι την έναρξη της παραγωγής αυτών των μοντέλων, 153.864 οχήματα παρήχθησαν το 2019, ελαφρώς λιγότερα από το προηγούμενο έτος (159.486, -3.5%). Η γραμμή παραγωγής 3, όπου παράγεται το Audi A1, έκλεισε το προηγούμενο έτος με 81.287 αυτοκίνητα, μειωμένα κατά 2,8% σε σχέση με τα 83.601 οχήματα που κατασκευάστηκαν το 2018.
Ο SEAT Vice-president for Production and Logistics, Dr. Christian Vollmer τόνισε ότι «το Martorell είναι η καρδιά της SEAT, ένα από τα πιο σύγχρονα και ανταγωνιστικά εργοστάσια της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας και ένας από τους σημαντικότερους παραγωγούς
αυτοκινήτων». Πρόσθεσε ότι «το 2020 θα είναι ένα ιστορικό έτος για το Martorell καθώς
πρόκειται να λανσάρουμε τρία νέα μοντέλα – το SEAT Leon, το CUPRA Leon και το CUPRA
Formentor – και να ξεκινήσει η ηλεκτροποίηση του εργοστασίου με τις plug-in υβριδικές
εκδόσεις της οικογένειας Leon».
Σήμερα, περισσότεροι από 7.900 υπάλληλοι εργάζονται στο εργοστάσιο στο Martorell, τόσο στην παραγωγή όσο και στα γραφεία και παράγονται περίπου 2.300 αυτοκίνητα την ημέρα ή ένα κάθε 40 δευτερόλεπτα. Το εργοστάσιο στο Martorell λειτουργεί σε ρυθμούς πάνω από το 90% της τρέχουσας μέγιστης δυναμικής του.
Η πρωτοφανής παγκόσμια παραγωγή της SEAT
Το 2019, η συνολική παραγωγή αυτοκινήτων SEAT σημείωσε νέο ρεκόρ, με αύξηση 12,1% και όγκο 592.019 αυτοκινήτων (2018: 528.293). Εκτός από το Martorell, η SEAT παρήγαγε επίσης αυτοκίνητα σε άλλα πέντε εργοστάσια που ανήκουν στον Όμιλο Volkswagen. Στο Kvasiny (Τσεχία), η SEAT παρήγαγε 98.370 Ateca (+8,3%). Στο Wolfsburg (Γερμανία) παρήγαγε 38.835 Tarraco έναντι 2.660 το 2018 όταν ξεκίνησε η παραγωγή του μοντέλου προς το τέλος του έτους. 23.021 Alhambra στην Palmela (Πορτογαλία) (+17,5%), 11.547 Mii (-19.7%), όπου η παραγωγή σταμάτησε στα μέσα του έτους, και του νέου Mii electric που η παραγωγή του ξεκίνησε το Νοέμβριο στη Μπρατισλάβα (Σλοβακία). Τέλος 1.506 Toledo στο Mladá Boleslav (Δημοκρατία της Τσεχίας), του οποίου η παραγωγή έχει διακοπεί από το Φεβρουάριο του 2019.
Η εταιρεία παρήγαγε επίσης τις πρώτες 22 pre-series μονάδες του νέου 100% ηλεκτρικού SEAT elBorn στο γερμανικό εργοστάσιο στο Zwickau. Το μοντέλο αυτό θα παρουσιαστεί το 2020 και θα είναι το δεύτερο όχημα του Volkswagen Group που θα κατασκευαστεί στη νέα πλατφόρμα MEB. Το SEAT el-Born είναι ένα από τα έξι ηλεκτροκίνητα μοντέλα της νέας προϊοντικής επίθεσης της SEAT μέχρι τις αρχές του 2021, μαζί με το ηλεκτρικό Mii, το πρώτο 100% ηλεκτρικό όχημα της μάρκας. Το νέο Leon, το οποίο θα παρουσιαστεί στις 28 Ιανουαρίου και θα διαθέτει μια plug-in υβριδική ηλεκτρική έκδοση (PHEV), το Tarraco, το οποίο θα έχει επίσης και μια έκδοση PHEV, ενώ επιπλέον, θα υπάρχουν δύο plug-in υβριδικά μοντέλα CUPRA: το Leon και το Formentor.