Η Seat ολοκλήρωσε το πρώτο εξάμηνο του έτους με το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων στην ιστορία της μάρκας.
Κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2018 οι συνολικές πωλήσεις της μάρκας αυξήθηκαν κατά 17,6%, με συνολικά 289.900 πωληθέντα αυτοκίνητα (2017: 246.500).
Αυτός ο όγκος πωλήσεων αντιπροσωπεύει άυξηση πάνω από 43.000 πωληθέντα αυτοκίνητα σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2017 και σπάει το ρεκόρ του α’ εξαμήνου του 2000 (278.500).
Το Ιούνιο, η Seat σημείωσε περισσότερες από 50.000 πωλήσεις (51.400), δηλαδή 13,7% περισσότερες από τον αντίστοιχο μήνα του 2017 (45.200). Το αποτέλεσμα αυτό είναι επίσης ενδεικτικό του καλύτερου μήνα Ιουνίου στην ιστορία της ισπανικής εταιρείας και ξεπερνάει το αποτέλεσμα του 2000 (48.900 πωληθέντα αυτοκίνητα).
Σύμφωνα με τον Seat Vice-president Marketing and Sales, Wayne Griffiths «κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2018 σημειώσαμε αύξηση πέρα των αρχικών μας προσδοκιών. Μετά την αύξηση σχεδόν κατά 15% το 2017, φέτος βελτιώνουμε ακόμα περισσότερο το ποσοστό αυτό χάρη στην ώθηση που μας έδωσε το νέο Arona. Είμαστε επίσης σίγουροι πως το δεύτερο εξάμηνο του έτους όταν θα λανσάρουμε το CUPRA Ateca και το Seat Tarraco, θα επεκταθεί το εύρος της γκάμας μας και έτσι θα προσεγγίσουμε νέους πελάτες. Ωστόσο θα πρέπει επίσης να αντιμετωπίσουμε και πιθανές επιπτώσεις του νέου προτύπου έγκρισης τύπου WLTP, όπως και κάθε άλλος κατασκευαστής αυτοκινήτων».
Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο, οι πωλήσεις του Seat αυξήθηκαν χάρη στα εξαιρετικά αποτελέσματα που σημείωσαν οι μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες παρουσίασαν διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης. Η Ισπανία πρωτοπορεί με 62.200 αυτοκίνητα (+14.9%) με το Leon και το Ibiza στην κορυφή της λίστας. Στη δεύτερη θέση η Γερμανία όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν ακόμη περισσότερο με 57.200 αυτοκίνητα (+17.7%), ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο αναπτύχθηκε με ποσοστό υψηλότερο του 20% (35.900, +21.7%), καθιστώντας την τρίτη χώρα με τις υψηλότερες πωλήσεις καθώς και το πιο βελτιωμένο αποτέλεσμα του πρώτου εξαμήνου σε σύγκριση με το περασμένο έτος (29.500 αυτοκίνητα), πα΄ντα ανάμεσα στιες μεγάλες αγορές. Η Γαλλία (15.800, +18.7%) και η Ιταλία (12.800, +21.6%) είναι δύο χώρες όπου η Seat πέτυχε το καλύτερο πρώτο εξάμηνο από το 2011 και το 2009 αντίστοιχα.
Η Seat σημείωσε επίσης πρόοδο και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Αυστρία (11.700, +23.0%), όπου η SEAT είναι η τρίτη καλύτερη μάρκα σε πωλήσεις, το Βέλγιο (6.200, +43,9%), η Πορτογαλία (5.700, +18,1%) και η Ολλανδία (5.100, +27,6%). Άλλες χώρες εκτός Ευρώπης που σημείωσαν σημαντική ανάπτυξη είναι η Αλγερία, όπου οι πωλήσεις της SEAT αυξήθηκαν κατά 11 φορές το πρώτο εξάμηνο του έτους (11.400 αυτοκίνητα, 1.000 το πρώτο εξάμηνο του 2017) χάρη στο νέο Ibiza το οποίο συναρμολογείται στο εργοστάσιο στο Relizane.
Και για την χώρα μας ο Ιούνιος ήταν ένας ακόμη μήνας με θεαματικά βελτιωμένα αποτελέσματα για την Seat. Mε 477 συνολικά ταξινομήσεις και 3.8% μερίδιο αγοράς, η μάρκα είδε τα μεγέθη της να αυξάνονται κατά 92% σε σχέση με τον Ιούνιο του 2017 (248 ταξινομήσεις και 2.5% μερίδιο αγοράς).
Συνολικά στο α’ εξάμηνο του έτους η Seat συγκαταλέγεται ξεκάθαρα ανάμεσα στις μάρκες που αναπτύσσονται με τους ταχύτερους ρυθμούς και στην Ελλάδα.
Με 1.934 ταξινομήσεις συνολικά και 3.1% μερίδιο αγοράς, η αύξηση που καταγράφεται φτάνει το 76% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2017 (1.099 ταξινομήσεις και 2.2% μερίδιο αγοράς). Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι οι 1.934 ταξινομήσεις του πρώτου εξαμήνου είναι ήδη περισσότερες από τις 1.874 που κατέγραψε η μάρκα συνολικά το 2017.
Δεύτερο εξάμηνο του 2018 γεμάτο καινοτομίες
Κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους η SEAT πρόκειται να λανσάρει δύο νέα μοντέλα. Στις 18 Σεπτεμβρίου θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια του νέου Tarraco, το οποίο θα ολοκληρώσει τη γκάμα SUV που ήδη αποτελείται από το Arona και το Ateca.Το Tarraco, λατινικό όνομα της πόλης Ταρραγόνα επιλέχθηκε με δημόσια ψηφοφορία από περισσότερους από 140.000 συμμετέχοντες στη τελική φάση του διαγωνισμού #SEATseekingName. Το νέο SUV της SEAT θα παρουσιαστεί στο Tarraco Arena στην Ταραγόνα.
Το Tarraco θα συνοδεύεται από δύο ακόμα καινοτομίες – το CUPRA Ateca, το πρώτο νέο μοντέλο της μάρκας CUPRA και το Arona TGI, το πρώτο SUV στην αγορά που τροφοδοτείται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο. Πριν από το τέλος του έτους, η έκδοση Arona TGI θα ενταχθεί στη γκάμα CNG της SEAT, η οποία περιλαμβάνει σήμερα το Mii, το Ibiza και το Leon.