Η SAIC Motor ξεκίνησε να παράγει αυτοκίνητα MG, κυρίως για εξαγωγή, σε ένα νέο εργοστάσιο στο Ningde στην ανατολική Κίνα.
Το πρώτο όχημα που έρχεται από την γραμμή παραγωγής αφορούσε σε μια plug-in υβριδική έκδοση του συμπαγούς crossover MG HS της SAIC.
Το νέο εργοστάσιο το οποίο κόστισε πάνω από 700 εκατ. δολάρια έχει δυναμικότητα παραγωγής 240.000 μονάδων ετησίως.
Η plug-in υβριδική έκδοση του MG HS αποτελεί το τρίτο μοντέλο εξηλεκτρισμένο μοντέλο μετά από την υβριδική plug-in έκδοση του σεντάν MG6 αλλά και του SUV EZS.
Το plug-in MG HS θα εξαχθεί στη Βρετανία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ανέφερε η SAIC, χωρίς να προσδιορίσει ωστόσο ποιες θα είναι οι άλλες χώρες.
Τον Ιούλιο, η ηλεκτρική έκδοση του MG EZ κυκλοφόρησε στο Ηνωμένο Βασίλειο και κατόπιν διατέθηκε στην Ολλανδία και τη Νορβηγία, σύμφωνα με την SAIC.
Στη Βρετανία, η οποία αποτελεί την κύρια αγορά εξαγωγών της MG, η SAIC πωλεί επίσης τα μοντέλα MG3, MG ZS και MG GS.
Το εργοστάσιο Ningde αποτελεί το τέταρτο εργοστάσιο της SAIC στην Κίνα, μετά από εργοστάσια στη Σαγκάη, το Nanjing και το Zhengzhou.
Η εταιρεία θα αυξήσει επίσης την ετήσια παραγωγική ικανότητα της SAIC στην Κίνα σε 980.000 οχήματα από 740.000 μονάδες.
Το εργοστάσιο θα κατασκευάσει επίσης βενζινοκίνητα μοντέλα για την MG, σύμφωνα με το SAIC.
Εκτός της Κίνας, η SAIC παράγει επίσης αυτοκίνητα MG στην Ταϊλάνδη και την Ινδία.
Να υπενθυμίσουμε ότι το 2005, η Nanjing Auto, μια άλλη κρατική αυτοκινητοβιομηχανία, αγόρασε το εμπορικό σήμα MG μετά την πτώχευση της αυτοκινητοβιομηχανίας ομώνυμης εταιρείας την ίδια χρονιά. Δύο χρόνια αργότερα, η Nanjing Auto εξαγοράστηκε από την SAIC.
Η SAIC παράγει και πωλεί επιβατικά οχήματα με το εμπορικό σήμα Roewe στην Κίνα ωστόσο έχει διαθέσει πάνω από 410.000 οχήματα με το εμπορικό σήμα της MG στο 8μηνο στην Κίνα καταγράφοντας όμως πτώση 9,6% φέτος σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Η εταιρεία δεν αποκάλυψε τον αριθμό των οχημάτων MG που έχουν εξαχθεί για το 8μηνο του 2019.