Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, SAIC Motor, ανακοίνωσε μέσω ενός υψηλόβαθμους στελέχους της πως θα επιδιώξει να τριπλασιάσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων στο εξωτερικό σε 1 εκατομμύριο μονάδες μέχρι το 2025, ακολουθώντας και άλλους κινέζους κατασκευαστές οι οποίοι επιδιώκουν την αύξηση των πωλήσεών τους παγκοσμίως.
Η εταιρεία με έδρα τη Σαγκάη, η οποία πέρυσι πώλησε περίπου 7 εκατομμύρια οχήματα με δικά της εμπορικά σήματα και κοινοπραξίες με τη Volkswagen και τη General Motors, αποτελεί μόλις το ένα τέταρτο της αγοράς αυτοκινήτων της Κίνας, της μεγαλύτερης στον κόσμο.
«Οι πωλήσεις της SAIC στο εξωτερικό θα φθάνουν φέτος σε 350.000 μονάδες και θα προσπαθήσουμε να πουλήσουμε περισσότερα από μισό εκατομμύριο το επόμενο έτος. Μέχρι το 2025, στοχεύουμε να έχουμε ένα μέγεθος αγοράς 1 εκατομμύριο μονάδων ετησίως. Θα προγραμματίσουμε συστηματικά τις δραστηριότητές μας στο εξωτερικό, από την αλυσίδα εφοδιασμού έως και τα logistics» δήλωσε ο Yu De, αναπληρωτής πρόεδρος της SAIC.
Η SAIC είναι κάτοχος της μάρκας MG, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο και τον περασμένο μήνα ξεκίνησε την παραγωγή της υβριδικής plug-in έκδοσης του συμπαγούς crossover MG HS, σε ένα νέο εργοστάσιο στην ανατολική Κίνα.
Το plug-in MG HS θα εξαχθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ανακοίνωσε η SAIC, χωρίς να προσδιορίσει τις άλλες χώρες.
Τον Ιούλιο, το ηλεκτρικό MG EZ κυκλοφόρησε στο Ηνωμένο Βασίλειο και από τότε έχει εξαχθεί επίσης στην Ολλανδία και στη Νορβηγία σύμφωνα με την SAIC.
Η Βρετανία που αποτελεί την κύρια αγορά εξαγωγών της MG η SAIC πωλεί επίσης τα MG3, MG ZS και MG GS.
Η SAIC επίσης κατασκευάζει αυτοκίνητα της μάρκας MG στην Ινδία και διαθέτει την μάρκα Wuling στην Ινδονησία μαζί με την GM.
Καθώς η συνολική αγορά της Κίνας συνεχίζει να μειώνεται μετά την πρώτη ετήσια συρρίκνωση πέρυσι από τη δεκαετία του 1990, οι πωλήσεις της εταιρείας μειώθηκαν επίσης κατά 13,7% τους πρώτους δέκα μήνες του τρέχοντος έτους.