- Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Το πλήρως ανανεωμένο i20 παρουσίασε η Hyundai μαζί με το Kona στο Λαγονήσι όπου το movenews.gr ήταν παρών και σας μεταφέρει τις πρώτες του εντυπώσεις.
Το ανανεωμένο i20 έρχεται να διεκδικήσει το δικό του πρωταγωνιστικό ρόλο στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου με άκρωγς-δελεαστική τιμή που ξεκινά από τις 11.190 ευρώ.
Τα στελέχη της ελληνικής εισαγωγικής κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου μοντέλου έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στην τιμή αλλά και στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου που δύσκολα συναντά κανείς σε ανταγωνιστικά μοντέλα.
Προχωρώντας σε μία πολύ σημαντική αναβάθμιση και πιο κοντά στη νέα γενιά, η Hyundai Motor έχει ως στόχο την συνέχιση της εξαιρετικής εμπορικής πορείας του μοντέλου στην κατηγορία. Πέρα από την δυναμικότερη εμφάνιση, το νέο i20 διαθέτει πληθώρα νέων στοιχείων όπως το σύνολο ασφαλείας Hyundai SmartSense. Για όλες τις εκδόσεις του i20 και για ακόμη πιο απολαυστική οδήγηση η Hyundai προσφέρει το καινούργιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις (7DCT), όταν το σύστημα Idle Stop and Go (ISG) αποτελεί στάνταρ στοιχείο εξοπλισμού για ακόμη χαμηλότερες εκπομπές CO2.
“Το i20 είναι ένα από τα DNA μοντέλα μας και ένα από τα καλύτερα σε πωλήσεις στην Ευρώπη εδώ και μία δεκαετία. Το κορυφαίο αυτό μοντέλο ανταποκρίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού για τεχνολογία, απόδοση και πρακτικότητα αποτελώντας ένα ισχυρό θεμέλιο για την επιτυχία της μάρκας στην Ευρώπη” δηλώνει ο Andreas-Christoph Hofmann, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ & Προϊόντων στην Hyundai Motor Europe. “Προσδίδοντας στο i20 μια νέα δυναμική εμφάνιση, διευρυμένη ασφάλεια και συνδεσιμότητα καθώς και αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων, στόχος μας είναι να διατηρηθούμε στις καλύτερες θέσεις της κατηγορίας και να συνεχίσουμε την πετυχημένη πορεία του”.
Από το λανσάρισμα της 2ης γενιάς το 2014, το i20 εμφανίζει συνεχώς μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων από χρονιά σε χρονιά. Το 2017 ήταν η πρώτη χρονιά που το Hyundai i20 ξεπέρασε σε ένα μόνο έτος στην Ευρώπη τις 100.000 πωλήσεις. Και προς τα τέλη Μαΐου του τρέχοντος έτους, έχουν πωληθεί συνολικά και από το ξεκίνημα του λανσαρίσματος της 1ης γενιάς i20 πάνω από 760.000 μονάδες. Το σύνολο των πωλήσεων επιβεβαιώνει πως οι πελάτες στην Ευρώπη επιλέγουν το πιο ολοκληρωμένο σύνολο. Για να καλυφθούν οι απαιτήσεις των Ευρωπαίων πελατών σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό, το Hyundai i20 σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται στην Ευρώπη για την Ευρώπη. Αυτό το αυτοκίνητο αντιπροσωπεύει την ουσία της μάρκας Hyundai: ποιότητα, αξιοπιστία και λειτουργικότητα σε συνδυασμό με μοντέρνα σχεδίαση προσφέροντας προσιτά αυτοκίνητα για καθημερινή χρήση.
Σύγχρονη και δυναμική σχεδίαση για τα δύο δημοφιλέστερα Hyundai
Το νέο i20 συνδυάζει την σύγχρονη δυναμική του εμφάνιση με σήματα κατατεθέν την μάσκα Cascading Grille με ένα ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό. Επιλέγοντας μία πανοραμική οροφή και τη νέα διχρωμία Phantom Black προκύπτουν συνολικά 17 διαφορετικοί χρωματικοί συνδυασμοί για να εξατομικεύσουν οι πελάτες το νέο τους αυτοκίνητο. Επιπλέον υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε νέας σχεδίασης τροχούς ελαφρού κράματος 15 και 16 ιντσών που συμπληρώνουν την κομψή και μεταμοντέρνα εξωτερική εμφάνιση του νέου i20.
H καμπίνα του Hyundai i20 προσφέρει απαράμιλλη ευρυχωρία για τους επιβάτες και ασυναγώνιστο χώρο αποσκευών 326 λίτρων (VDA). Οι νέες χρωματικές επιλογές Red και Blue Point αντανακλούν το νεανικό χαρακτήρα του εσωτερικού με φρέσκους συνδυασμούς και όμορφες αντιθέσεις.
Αναβαθμισμένοι και αποδοτικότεροι κινητήρες
Το νέο i20 εφοδιάζεται με 2 αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης. Όλοι έχουν αναβαθμιστεί για να πληρούν τις νέες προδιαγραφές Euro 6d Temp και διαθέτουν στάνταρ το σύστημα Idle Stop and Go (ISG) για μείωση των εκπομπών CO2 και της κατανάλωσης καυσίμου.
Ο κινητήρας 1,0-λίτρου T-GDI είναι διαθέσιμος στην ισχυρότερη έκδοση 88,3 kW/ 120 PS και στη στάνταρ των 73,6 kW/ 100 PS. Επιπρόσθετα της στάνταρ μετάδοσης, η Hyundai εισάγει ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων που έχει εξελιχθεί από την ίδια τη μάρκα ειδικά για αυτήν την κατηγορία. Ο κινητήρας 1,2-λίτρου Kappa συνδυάζεται με ένα πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και αποδίδει 55,2 kW/ 75 PS και 61,8kW/ 84 PS.
Η Hyundai εισάγει το SmartSense στο i20
Το νέο ενεργητικό σύνολο ασφαλείας Hyundai SmartSense εμπλουτίζεται με νέα χαρακτηριστικά συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων Lane Keeping Assist (LKA) και Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) για τα οποία ακολουθεί αναλυτική περιγραφή. Το σύστημα υποβοήθησης Driver Attention Warning (DAW), μία περαιτέρω εφαρμογή του SmartSense, ελέγχει την κατάσταση του οδηγού, όταν το High Beam Assist (HBA) ρυθμίζει αυτόματα την δέσμη των προβολέων.
Ευρεία γκάμα επιλογών συνδεσιμότητας
Το νέο i20 προσφέρει διευρυμένες επιλογές και δυνατότητες συνδεσιμότητας για να καλύψει τις απαιτήσεις των πελατών προσφέροντας τέσσερα διαφορετικά ηχοσυστήματα. Η βασική έκδοση διαθέτει μία οθόνη 3,8 ιντσών. Οι πελάτες μπορούν εναλλακτικά να επιλέξουν μία νέα μονόχρωμη οθόνη 5,0 ιντσών. Η έγχρωμη 7 ιντσών Display Audio υποστηρίζει τα Apple CarPlay και Android Auto και επιτρέπει την απεικόνιση του περιεχομένου της οθόνης ενός smartphone, συμπεριλαμβανομένης της πλοήγησης, στην οθόνη του αυτοκινήτου. Για πλήρη ενημέρωση της συνδεσιμότητας, υπάρχει η προαιρετική έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, πολυμέσων και συνδεσιμότητας σύμφωνη με τα πρωτόκολλα Apple CarPlay και Android Auto.
Την αξιοπιστία και τις υψηλές προδιαγραφές ποιότητας επιβεβαιώνει η μοναδική 5ετής, πλήρως μεταβιβάσιμη και ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, εγγύηση για όλες τις εκδόσεις του i20 που διατίθενται στην Ευρώπη.
Σχεδίαση
Το αναβαθμισμένο μοτίβο του i20 τονίζεται από την φρέσκια και μοντέρνα εμφάνιση. Οι κομψές γραμμές του αμαξώματος υπογραμμίζουν την εκλεπτυσμένη σχεδίαση, όταν το εσωτερικό προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης, κορυφαίους χώρους και μεγάλη πρακτικότητα.
Εξωτερική σχεδίαση
Για να αποκτήσει το νέο i20 τη δυναμική εμφάνισή του το εμπρός μέρος διαθέτει επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και την μάσκα Cascading Grille, ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της οικογενειακής ταυτότητας της Hyundai και το πίσω τμήμα έχει επίσης νέους προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα, δημιουργώντας ένα πιο δυναμικό παρουσιαστικό. Η πόρτα του πορτμπαγκάζ πλέον φιλοξενεί την πινακίδια κυκλοφορίας, ενώ υπάρχουν νέας σχεδίασης τροχοί 15 ή 16 ιντσών.
Όλες οι εκδόσεις είναι πλέον διαθέσιμες με διχρωμία οροφής ή την Phantom Black, προσφέροντας στους πελάτες 17 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς εξατομίκευσης του νέου τους αυτοκινήτου. Επίσης υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε δέκα ελκυστικά χρεώματα για το αμάξωμα: τα Tomato Red, Champion Blue και Clean Slate, τα οποία είναι εντελώς νέα στην γκάμα του i20, και επιπρόσθετα των υπαρχόντων Passion Red, Aqua Sparkling, Cashmere Brown, Sleek Silver, Stardust, Polar White και Phantom Black. Οι πελάτες μπορούν επιπρόσθετα να επιλέξουν την πανοραμική γυάλινη οροφή για ακόμη πιο μεγάλη αίσθηση ευρυχωρίας.
Εσωτερική σχεδίαση
Μία ευρεία γκάμα από χρώματα εσωτερικού δίνει έμφαση στο νεανικό στιλ του νέου i20. Το νέο εσωτερικό Blue χαρακτηρίζεται από τις μπλε διακοσμήσεις που διατρέχουν το ταμπλό και γύρω από τις λαβές, στις μπροστινές πόρτες. Τα νέα εσωτερικά Red Point και Blue Point με κυρίαρχο χρώμα το κόκκινο ή το μπλε δίνουν την δυνατότητα στους πελάτες να δημιουργήσουν ένα πιο διακριτικό look στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Εναλλακτικά, το i20 εξακολουθεί να διατίθεται με την εκλεπτυσμένη ταπετσαρία Black ή Greyish Blue.
Για την καλύτερη δυνατή οδηγική απόλαυση το νέο i20 είναι εξοπλισμένο με εργονομικά καθίσματα προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια. Επίσης η ανάρτηση διασφαλίζει κορυφαία επίπεδα άνεσης και κρατήματος στις συνθήκες του οδοστρώματος για ξεκούραστες και απόλυτα ασφαλείς διαδρομές. Ειδικά τις κρύες περιόδους οι οδηγοί θα εκτιμήσουν το θερμαινόμενο τιμόνι όταν το πολύ μεγάλο σε χωρητικότητα πορτμπαγκάζ των 326 λίτρων (VDA) δίνει λύσεις σε κάθε μετακίνηση.
Δυναμικά χαρακτηριστικά
To νέο i20 προσφέρεται με 2 κινητήρες βενζίνης. O Kappa 1,0-λίτρου T-GDI i20 διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος: με 73,6 kW/ 100 PS και χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ή με 88,3 kW/ 120 PS και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Εναλλακτικά και οι δύο εκδόσεις μπορούν να συνδυαστούν για πρώτη φορά στο i20 με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων (7DCT). Το 7DCT προσφέρει δύο επιλογές: Normal και Sport. Ο κινητήρας 1,0-λίτρου T-GDI πλέον εφοδιάζεται με φίλτρο παρακράτησης μικροσωματιδίων για ακόμη μεγαλύτερη προστασία του περιβάλλοντος.
Διατίθεται και με τον κινητήρα Kappa 1,2-λίτρου ο οποίος αποδίδει 61,8 kW/ 84 PS και 55,2 kW/ 75 PS. Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.
Το σύστημα Idle Stop and Go (ISG) είναι στάνταρ και στους τρεις τύπους αμαξωμάτων του i20 συμβάλλοντας σε ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπή CO2 με ταυτόχρονα μεγαλύτερη απόδοση. Η εξοικονόμηση αμόλυβδης από την χρήση του ISG είναι ιδιαίτερα αισθητή κατά την οδήγηση σε πόλεις, αφού το σύστημα απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο ακινητοποιείται. Η Hyundai ανταποκρίνεται στην ζήτηση της αγοράς επικεντρωμένη σε αποδοτικούς βενζινοκινητήρες με όλη την γκάμα του i20 να πληρεί τις προδιαγραφές Euro 6d TEMP.
Συνδεσιμότητα και ασφάλεια
Το αναβαθμισμένο Hyundai i20 προσφέρει μία σειρά από προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και συνδεσιμότητας ενσωματώνοντας τις δυνατότητες του smartphone του οδηγού στο αυτοκίνητο για ακόμη πιο άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις. Σε κάθε έκδοση του i20 υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε τέσσερα διαφορετικά ηχοσύνολα. Επιπρόσθετα του ηχοσυστήματος με την οθόνη 3,8 ιντσών, η Hyundai προσφέρει πλέον τη νέα μονόχρωμη οθόνη 5,0 ιντσών για την ενδιάμεση επιλογή ηχοσυστήματος. Η νέα οθόνη 7,0 ιντσών Display Audio προσφέρει ευρύτερη συνδεσιμότητα με δυνατότητα αναπαραγωγής του περιεχομένου του smartphone μέσω των Apple CarPlay και Android Auto. Έτσι, η πλοήγηση μπορεί να γίνει από το smartphone δίχως την λειτουργία του navi του αυτοκινήτου. Επιπλέον το i20 είναι διαθέσιμο με την προαιρετική έγχρωμη οθόνη 7,0 ιντσών με ενσωματωμένο το σύστημα πλοήγησης και αναπαραγωγής πολυμέσων υποστηρίζοντας τα πρωτόκολλα επικοινωνίας Apple CarPlay και Android Auto, όπως και την λειτουργία Live Services. Μία υποδοχή USB προσφέρει στους επιβάτες την δυνατότητα φόρτισης.
Υψηλά επίπεδα ασφάλειας με Hyundai SmartSense
Η Hyundai εισάγει στο νέο i20 το εξελιγμένο σύνολο Hyundai SmartSense με τα πιο πρόσφατα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων τα Lane Departure Warning System (LDWS), Forward Collision Avoidance Assist (FCA), Driver Attention Warning (DAW), Lane Keeping Assist (LKA) και High Beam Assist (HBA).
Προειδοποίηση Απόκλισης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Departure Warning System ή LDWS)
Το σύστημα LDWS προειδοποιεί τον οδηγό με ηχητικά και ακουστικά σήματα στην περίπτωση που το i20 αρχίζει να αποκλίνει από την λωρίδα κυκλοφορίας του. Η λειτουργία αυτή αποτρέπει την πιθανή επαφή και σύγκρουση με παράπλευρα οχήματα.
Αποφυγή Εμπρόσθιας Σύγκρουσης (Forward Collision–Avoidance Assist ή FCA)
Το FCA (με λειτουργία σε αστικό και υπεραστικό περιβάλλον) είναι ένα προηγμένο σύστημα ασφαλείας που προειδοποιεί τον οδηγό σε επείγουσες καταστάσεις και αν χρειαστεί επεμβαίνει αυτόνομα στο σύστημα πέδησης. Το FCA χρησιμοποιεί μία μπροστινή κάμερα σε τρεις φάσεις. Σε πρώτη φάση υπάρχει οπτικοακουστικό προειδοποιητικό σήμα για τον οδηγό. Στην επόμενη φάση και στην περίπτωση αναγνώρισης πιθανής σύγκρουσης υπάρχει έλεγχος των φρένων. Στην τελική φάση το σύστημα ενεργοποιεί αυτόνομα μέγιστη πίεση στο σύστημα πέδησης για να περιοριστεί ή να αποφευχθεί μία σύγκρουση.
Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού (Driver Attention Warning ή DAW)
Το συγκεκριμένο σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό όταν αναγνωρίσει σημάδια κούρασης αναλύοντας διάφορα δεδομένα, όπως την γωνία διεύθυνσης, τον χειρισμό του τιμονιού, την θέση του αυτοκινήτου στην λωρίδα κυκλοφορίας, καθώς και την διάρκεια οδήγησης. Επιπρόσθετα ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τον βαθμό ευαισθησίας του συστήματος. Όταν το σύστημα διαπιστώσει σημάδια κόπωσης τότε το σύστημα προειδοποιείται τον οδηγό με ανάλογο οπτικοακουστικό μήνυμα.
Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (LKA)
Το LKA γνωρίζει ανά πάσα στιγμή την θέση του αυτοκινήτου και προειδοποιεί τον οδηγό για μη ασφαλείς κινήσεις σε ταχύτητες μετά τα 60 χλμ./ ώρα. Το Σύστημα Προειδοποίησης Απόκλισης (Lane Departure Warning ἠ LDW) από την λωρίδα κυκλοφορίας προειδοποιεί ηχητικά τον οδηγό όταν το αυτοκίνητο κινείται πάνω σε άσπρες, γκρι ή μπλε διαγραμμίσεις. Πέρα από την οπτικοακουστική προειδοποίηση το σύστημα προχωρά σε μικροδιορθώσεις στο τιμόνι προτρέποντας τον οδηγό να επαναφέρει το αυτοκίνητο στην ασφαλή πορεία του.
Υποβοήθηση λειτουργίας προβολέων (High Beam Assist ή HBA)
Όταν το σύστημα φωτισμού είναι στην επιλογή αυτόματης λειτουργίας, το σύστημα HBA αντιλαμβάνεται τα οχήματα που κινούνται στο αντίθετο ρεύμα καθώς και τα προπορευόμενα στην λωρίδα και αυτόματα εναλλάσσει την μεγάλη σκάλα στην μεσαία ώστε οι άλλοι οδηγοί να μην ενοχλούνται από την φωτεινή δέσμη. Όταν δεν υπάρχουν οχήματα τότε το σύστημα αυτόματα αλλάζει στην μεγάλη σκάλα και βελτιστοποιείται το οπτικό πεδίο του οδηγού.
ΤΟ ΝΕΟ HYUNDAI i20 ME MIA MATIA
Σχεδίαση
Αναβαθμισμένη μάσκα Cascading Grille και νέοι προφυλακτήρες Επανασχεδιασμένο πίσω μέρος Νέας σχεδίασης τροχοί (15 και 16 ιντσών) Διχρωμία Phantom Black στην οροφή ή νέοι 17 χρωματικοί συνδυασμοί αμαξώματος
Νέα εξωτερικά χρώματα: Tomato Red, Champion Blue, Clean Slate Νέα εσωτερικά χρώματα: Blue, Red Point, Blue Point
Κορυφαίοι εσωτερικοί χώροι στην κατηγορία Ασυναγώνιστη χωρητικότητα πορτμπαγκάζ
Θερμαινόμενο τιμόνι Εργονομικά καθίσματα και βέλτιστη ρύθμιση ανάρτησης
|
Συνδεσιμότητα
Τρία ηχοσυστήματα: Ηχοσύνολο με οθόνη 3,8 ιντσών Με μονόχρωμη οθόνη 5,0 ιντσών Με Display Audio οθόνη 7,0 ιντσών, υποστήριξη Apple Car Play και Android Auto
Σύστημα πλοήγησης: Με έγχρωμη οθόνη 7,0 ιντσών, δορυφορική πλοήγηση, αναπαραγωγή πολυμέσων, συνδεσιμότητα Apple Car Play και Android Auto
Υποδοχή και φόρτιση σε θύρα USB |
Μηχανικά σύνολα
Στάνταρ ISG σε όλες τις εκδόσεις Κινητήρες προδιαγραφής Euro 6d Temp
Εκδόσεις Κινητήρας Kappa 1,0-λίτρου T-GDI Βασική έκδοση: 73.6 kW / 100 PS με κιβώτιο 5MT ή 7DCT Υψηλής ισχύος: 88.3 kW / 120 PS με κιβώτιο 6MT ή 7DCT
Κινητήρας Kappa 1,2-λίτρου MPI Βασική έκδοση: 55.2 kW / 75 PS Διαθέσιμος με κιβώτιο 5MT
Κινητήρας Kappa 1,2-λίτρου MPI Υψηλής ισχύος: 61.8 kW / 84 PS Διαθέσιμος με κιβώτιο 5MT |
Ασφάλεια
Εισάγεται το σύνολο Hyundai SmartSense: Σύστημα προειδοποίησης απόκλισης από την λωρίδα κυκλοφορίας (Lane Departure Warning System ή LDWS)
Έκδοση αμαξώματος Σύστημα προειδοποίησης και αποφυγής πιθανής σύγκρουσης (Forward Collision-Avoidance Assist ή FCA) Σύστημα κόπωσης οδηγού (Driver Attention Warning ή DAW) Σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (LKA) Σύστημα υποβοήθησης λειτουργίας προβολέων (High Beam Assist ή HBA) |
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρες βενζίνης
1.0 T-GDi 100 PS | |
Type | KAPPA 1.0 T-GDI, 12-valve |
Capacity | 998 cc |
Bore x stroke | 71.0 x 84.0 mm |
Compression ratio | 10.0 |
Power | 100 PS (73.6 kW) @ 4500 rpm |
Torque | 171,6 Nm @ 1500 ~ 4000 rpm |
Maximum speed (km/h) | 188 / 182 with 5MT / 7DCT respectively |
0-100 km/h (seconds) | 10.8 / 11.4 with 5MT / 7DCT respectively |
CO2 combined (g/km)* | TBC |
1.0 T-GDi 120 PS | |
Type | KAPPA 1.0 T-GDI, 12-valve |
Capacity | 998 cc |
Bore x stroke | 71.0 x 84.0 mm |
Compression ratio | 10.0 |
Power | 120 PS (88.3 kW) @ 6000 rpm |
Torque | 171,6 Nm @ 1500 ~ 4000 rpm |
Maximum speed (km/h) | 190 / 190 with 6MT / 7DCT respectively |
0-100 km/h (seconds) | 10.2 / 10.5 with 6MT / 7DCT respectively |
CO2 combined (g/km)* | TBC |
1.2 MPI 75 PS | |
Type | KAPPA 1.2 MPI, 16-valve |
Capacity | 1248 cc |
Bore x stroke | 71.0 x 78.8 mm |
Compression ratio | 10.5 |
Power | 75 PS (55.2 kW) @ 4500 ~ 6000 rpm |
Torque | 121.6 Nm @ 4000 rpm |
Maximum speed (km/h) | 160 |
0-100 km/h (seconds) | 13.6 |
CO2 combined (g/km)* | TBC |
1.2 MPI 84 PS | |
Type | KAPPA 1.2 MPI, 16-valve |
Capacity | 1248 cc |
Bore x stroke | 71.0 x 78.8 mm |
Compression ratio | 10.5 |
Power | 84 PS (61.8 kW) @ 6000 rpm |
Torque | 121.6 Nm @ 4000 rpm |
Maximum speed (km/h) | 170 |
0-100 km/h (seconds) | 12.8 |
CO2 combined (g/km)* | TBC |
Κιβώτια ταχυτήτων
Κινητήρες βενζίνης – κιβώτια ταχυτήτων
Engine | 1.0 T-GDI
(100 PS) |
1.0 T-GDI
(120PS) |
1.2 MPI
(75/84 PS) |
Manual | 5 | 6 | 5 |
DCT | 7 | 7 | – |
Σχέσεις μετάδοσης
1.0 T-GDI
5MT (100 PS) |
1.0 T-GDI
7DCT (100 PS) |
1.0 T-GDI
6MT (120 PS) |
1.0 T-GDI
7DCT (120 PS) |
1.2 MPI
5MT (75/84 PS) |
|
1st | 3.615 | 3.813 | 3.615 | 3.813 | 3.727 |
2nd | 1.955 | 2.261 | 1.955 | 2.261 | 2.056 |
3rd | 1.207 | 1.913 | 1.286 | 1.913 | 1.269 |
4th | 0.893 | 1.023 | 0.971 | 1.023 | 0.906 |
5th | 0.703 | 0.791 | 0.794 | 0.791 | 0.719 |
6th | – | 0.837 | 0.667 | 0.837 | – |
7th | – | 0.690 | – | 0.690 | – |
Reverse | 3.545 | 5.101 | 3.700 | 5.101 | 3.636 |
Final drive | 5DR,+ECOPACK: 3.722
5DR: 3.833
|
4.867 (1/2/4/5)
3.650 (3/6/7/R) |
3/5DR: 4.059 | 4.867 (1/2/4/5)
3.650 (3/6/7/R) |
4.600 |
Ανάρτηση
Front | McPherson Strut |
Rear | CTBA (Coupled Torsion Beam Axle) |
Σύστημα διεύθυνσης
Type | MDPS (Motor driven Power Steering) |
Steering Gear ratio | 13.9 |
Turning radius | 5.1 metres |
Steering wheel turns lock-to-lock | 2.5 |
Σύστημα πέδησης
Front | Ventilated disks
Φ256 (K1.2/K1.4) Φ280 (K1.0 T-GDI) |
Rear | Drum : Φ203.2 (K1.2)
Solid Dics : Φ262 (K1.2/K1.4 MPI/K1.0 T-GDI) |
Master Cylinder | Φ20.64 |
Booster Size | 10″ (LHD)
9″ (RHD) |
Τροχοί και ζάντες
Wheel type | |
6.0Jx15 inch steel | 185/65R15 |
6.0Jx15 inch alloy | 185/65R15 |
6.0Jx16 inch alloy | 195/55R16 |
Διαστάσεις (mm)
Εξωτερικές
Overall length | 4,035 |
Overall width | 1,734 |
Overall height | 1,474 |
Wheelbase | 2,570 |
Front overhang | 815 |
Rear overhang | 650 |
Ground clearance | 140 |
Εσωτερικές
Head room | 1,038 | 978 |
Leg room | 1,098 | 794 |
Shoulder room | 1,365 | 1,350 |
Χωρητικότητες (λίτρα)
Fuel tank | 50 |
Luggage with temporary spare wheel (litres) | Minimum: 301 |
Maximum 1,017 | |
Luggage with TMK (litres) | Minimum: 326 |
Maximum 1,024 |
Βάρη** (kg)
1.0 T-GDI
(100 PS) |
1.0 T-GDI
(120 PS) |
1.2 MPI
(75 PS) |
1.2 MPI
(84 PS) |
|||
5MT | 7DCT | 6MT | 7DCT | 5MT | 5MT | |
Curb weight | 1.065
– 1.164 |
1.110
– 1.250 |
1.070
– 1.218 |
1.110
– 1.250 |
980
– 1.158 |
980
– 1.158 |
Gross vehicle weight |
1.600 |
1.650 |
1.640 | 1.650 |
1.580 |
1.580 |
*CO2 emissions and fuel consumption based on internal targets under WLTP regulations.