Η BMW προχώρησε σε φρεσκάρισμα της εμβληματικής Μ3, τόσο για την Sedan όσο και για την Touring, με τις αλλαγές να εντοπίζονται στην ενδυνάμωση των τετρακίνητων εκδόσεων, στην μικρή αισθητική διαφοροποίηση, στον εμπλουτισμό του εξοπλισμού και τον εκσυγχρονισμό του ψηφιακού της «κόσμου».
Ωστόσο οι αλλαγές φαίνεται ότι κόστισαν μια περιουσία στην BMW καθώς δεν δικαιολογείται η τιμή πώλησης του νέου μοντέλου η οποία ξεκινά από τις 128.300 ευρώ για την BMW M3 Sedan των 480 ίππων με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ αυτή της Competition (510 ίπποι και στάνταρ αυτόματο σασμάν) να έχει οριστεί στα 136.800 ευρώ. Η τετρακίνητη Sedan με τους 530 ίππους κοστίζει από 143.500 ευρώ, ενώ είναι η μόνη που μπορεί να συνδυαστεί με το Touring αμάξωμα.
Η M3 Sedan διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με την «βασική» να αποδίδει 480 ίππους και την Competition 510. Η τελευταία μπορεί να συνδυαστεί και με σύστημα τετρακίνησης xDrive που χάρη στις αλλαγές στην μονάδα ελέγχου του κινητήρα (Digital Engine Control Unit) που φέρει η συγκεκριμένη τετρακίνητη έκδοση, αποδίδει πλέον 530 ίππους. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, με εξαίρεση την βασική των 480 ίππων που διατίθεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν.
Η αύξηση της απόδοσης της τετρακίνητης Competition έκδοσης έχει σαν αποτέλεσμα να προσφέρει ακόμα πιο δυνατές επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 3,5 δλ. και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Σε περίπτωση προσθήκης του πακέτου M Driver, η τελική της sedan ανεβαίνει στα 290 χλμ./ώρα και της Touring στα 280 χλμ./ώρα.
Αισθητικά, οι νέες M3 Sedan και Touring ξεχωρίζουν από τα νέα «γραφικά» των φώτων τύπου LED, την εμπλουτισμένη χρωματική παλέτα και τα νέα σχέδια των τροχών. Στο εσωτερικό, την παράσταση κλέβει το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας iDrive με τις οθόνες των 12,3 και 14,9 ιντσών. Το λογισμικό που τις λειτουργεί, είναι το καινούργιο 8.5.