BMW X6, BMW X5, Mercedes-Benz E200, Mercedes-Benz ML320, ένα αυτοκινούμενο Hymer αλλά και άλλα οχήματα με τιμές εκκίνησης από 300 ευρώ εκποιεί ο πρώην ΟΔΔΥ στην Πάτρα.
Ειδικότερα στις 29 Μαρτίου στις 10:00 π.μ. στην αποθήκη του Τελωνείου Πατρών, κτίριο Λιμένα Γούναρη 1, θα γίνει προφορική πλειοδοτική δημοπρασία για να εκποιηθούν αυτοκίνητα για κυκλοφορία αλλά και αντίκες καθώς και μαζικές πωλήσεις οχημάτων για καταστροφή. Τα δημοπρατούμενα οχήματα βρίσκονται στο χώρο του Τελωνείου και η επίσκεψη των υποψήφιων αγοραστών επιτρέπεται ελεύθερα από την 22-03-2022 έως και την 28-03-2022 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 08:30 π.μ. μέχρι 13:30 μ.μ.
Δεν επιτρέπεται το επισκεπτήριο κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής της δημοπρασίας παρά μόνο μετά το πέρας αυτής για 30 λεπτά παρουσία του προσωπικού της υπηρεσίας σε όλους εκ των ανακηρυχθέντων πλειοδοτών το επιθυμούν.
Στην συγκεκριμένη δημοπρασία εκποιούνται 53 αυτοκίνητα (εκ των οποίων τα 2 αντίκες με πινακίδες ΦΙΛΠΑ), 1 φορτηγό και 8 δίκυκλα.
Το ποσό της εγγύησης συμμετοχής είναι 300 ευρώ για στα αυτοκίνητα και στις τιμές εκποίησης των οχημάτων περιλαμβάνεται και ο αναλογών ΦΠΑ 24%.
Το πιο ακριβό αυτοκίνητο που δημοπρατείται στην Πάτρα αφορά μία BMW X6 με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2011 και τιμή εκκίνησης τις 55.000 ευρώ. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων και απόδοσης 306 ίππων και διαθέτει αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά των μεταχειρισμένων κοστίζουν από 48.000 ευρώ τα οποία έχουν διανύσει κάτω από 80.000 χλμ. οπότε η τιμή εκκίνησης που έχει ορίσει ο πρώην ΟΔΔΥ κρίνεται πολύ υψηλή…
Αν πάλι κάποιος επιθυμεί ένα πολυτελές SUV της BMW τότε η X5 που υπάρχει επίσης στη λίστα της δημοπρασίας με τιμή εκκίνησης τις 4.900 ευρώ κάνει περισσότερο εφικτή και δελεαστική την απόκτησή της. Η συγκεκριμένη X5 κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων και απόδοσης 184 ίππων και έχει πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2001.
Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται από 8.000 ευρώ.
Ένα εντυπωσιακό αυτοκινούμενο τροχόσπιτο της γνωστής μάρκας Hymer αναμένεται να προσελκύσει αρκετούς υποψήφιους αγοραστές εξαιτίας της χαμηλής τιμής εκκίνησης που έχει οριστεί στις 15.000 ευρώ. Το συγκεκριμένο μοντέλο κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων απόδοσης 140 ίππων και έχει πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2008.
Αντίστοιχα αυτοκινούμενα οχήματα στην εγχώρια αγορά μεταχειρισμένων κοστίζουν πάνω από 55.000 ευρώ!
Ως αντίκα με πινακίδα ΦΙΛΠΑ εκποιεί ο πρώην ΟΔΔΥ μια Dodge Raider η οποία σίγουρα θυμίζει το παλαιό Mitsubishi Pajero. Το συγκεκριμένο τετρακίνητο μοντέλο πωλείται με τιμή εκκίνησης τα 1.000 ευρώ και κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,5 λίτρων και απόδοσης 109 ίππων και έχει πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 1988.
Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά δυστυχώς δεν υπάρχουν ώστε να υπάρξει μια σύγκριση τιμών…
Ένα Peugeot 307 με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2008 και τιμή εκκίνησης τις 2.500 ευρώ σίγουρα αποτελεί μια δελεαστική πρόταση. Το συγκεκριμένο γαλλικό μοντέλο κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρου ο οποίος αποδίδει 110 ίππους.
Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά κοστίζουν από 5.000 ευρώ.
Μια Mercedes-Benz E200 με τιμή εκκίνησης τις 2.500 ευρώ και πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2004 επίσης αναμένεται να έχει μεγάλη ζήτηση καθώς κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,8 λίτρου και απόδοσης 163 ίππων και διαθέτει υπερπλήρη εξοπλισμό.
Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται από 8.500 ευρώ.
Ένα Seat Ibiza με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2011 και τιμή εκκίνησης τις 4.000 ευρώ επίσης αναμένεται να προσελκύσει αρκετούς υποψήφιους αγοραστές. Το συγκεκριμένο μοντέλο κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,4 λίτρου και απόδοσης 150 ίππων.
Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται έναντι 9.000 ευρώ.
Πιέστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρη την διακήρυξη της δημοπρασίας της Πάτρας.
Οι όροι συμμετοχής
Τα οχήματα δημοπρατούνται σύμφωνα με τους νέους όρους πώλησης τροχοφόρων οχημάτων (Φ.Ε.Κ. 3420Β/25-10-2016).
Στις τιμές εκποίησης των αυτοκινήτων συμπεριλαμβάνεται και ο αναλογούν ΦΠΑ 24%.
Το ποσό της εγγύησης συμμετοχής στις δημοπρασίες αυτοκινήτων για κυκλοφορία είναι 300 ευρώ.
Τα αυτοκίνητα είναι μεταχειρισμένα, με ζημίες, φθορές και ελλείψεις και χρειάζονται επισκευές πριν κυκλοφορήσουν. Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να τα εξετάσουν, μαζί με τους τεχνικούς της επιλογής τους, πριν λάβουν μέρος στη δημοπρασία, προκειμένου να προσδιορίσουν το ύψος των ζημιών ώστε να διαμορφώνουν ανάλογα και τις προσφορές τους. Βάσει των όρων πώλησης, ακυρώσεις αγοραπωλησιών δεν γίνονται δεκτές. Επίσης οφείλουν οι ενδιαφερόμενοι να λαμβάνουν γνώση και των όρων πώλησης πριν λάβουν μέρος στη δημοπρασία για να αποφεύγονται οι όποιες εκ των υστέρων υπαναχωρήσεις.
Οι συμμετέχοντες στη δημοπρασία υποχρεούνται να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα και να δηλώνουν στην επιτροπή τον ΑΦΜ, την αρμόδια ΔΟΥ και την ιδιότητά τους.
Από 11-10-2013, καταργείται η υποχρέωση τήρησής του, κατά τα προβλεπόμενα στο ν.δ.1146/1972 (ΦΕΚ 64/Α΄) , βιβλιαρίου μεταβολών και κυριότητας για τα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης μικτού βάρους κάτω των 4.000 χιλιόγραμμων.
Σε ότι αφορά τη μεταβίβαση, αυτή θα διενεργείται με σχετική πράξη επί του τίτλου κυριότητας, που σύμφωνα με τις ως άνω διατάξεις, θεωρείται, για τα άνευ αριθμού κυκλοφορίας οχήματα, κατά περίπτωση, το πιστοποιητικό ταξινόμησης οχημάτων ή το πιστοποιητικό μεταβιβαστικό κυριότητας αυτοκινήτου οχήματος που εκδίδεται από τις Υπηρεσίες Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού, ενώ για τα έχοντα αριθμό κυκλοφορίας, η άδεια κυκλοφορίας αυτών.
Προκειμένου για φορτηγά αυτοκίνητα άνω των 4 τόνων και για τα λεωφορεία δεν εκδίδεται πιστοποιητικό κυριότητας αλλά απαιτείται η σύνταξη συμβολαίου από συμβολαιογράφο, υποδεικνυόμενο από τον οικείο Συμβολαιογραφικό Σύλλογο και η έκδοση του σχετικού βιβλιαρίου μεταβολών κατοχής και κυριότητας σύμφωνα με το άρθρο 18 των όρων πώλησης τροχοφόρων (ΦΕΚ 3420 Β΄/25-10-2016) και τα έξοδα βαρύνουν τον αγοραστή.
Ειδικά για τα λεωφορεία προς κυκλοφορία για οποιαδήποτε αλλαγή χρήσης ή μετασκευή του οχήματος, οι κάτοχοι υποχρεούνται να έλθουν πρώτα σε συνεννόηση με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Συγκοινωνιών και να εξασφαλίσουν την έγκριση της μετατροπής. Η Δ.Δ.Δ.Υ. ουδεμία ευθύνη φέρει αν γίνει μετατροπή χωρίς να ζητηθεί η έγκριση εκ των προτέρων από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Συγκοινωνιών.
Ο εμπορικός τύπος του αυτοκινήτου καθώς και το έτος κατασκευής προσδιορίζονται από τις εξωτερικές ενδείξεις αυτού. Έτσι τα στοιχεία αυτά αποτελούν ένδειξη η οποία ενδέχεται να απέχει πραγματικότητας.
Η Διεύθυνση για τα στοιχεία αυτά όπως και τα κρυμμένα ελαττώματα ουδεμία ευθύνη φέρει.
Μετά το πέρας της πλειοδοσίας κάθε οχήματος, καλείται ο τελευταίος πλειοδότης να υπογράψει το πρακτικό ανακηρύξεως πλειοδότη και να καταβάλει προκαταβολή υπολογιζόμενη σε ποσοστό 20% της τιμής πλειοδοσίας σύμφωνα με το άρθρο 8 των όρων πώλησης τροχοφόρων (ΦΕΚ 3420 Β΄/25-10-2016).