Ο όμιλος Σπανός μέχρι σήμερα έχει συνδέσει το όνομά του με πολυτελείς μάρκες και supercars. Πρόσφατα εμπλούτισε το χαρτοφυλάκιό του με νέες μάρκες από την Κίνα με αποτέλεσμα να εισέλθει σε νέες αγορές που μέχρι πρότινος ήταν άγνωστες για τον όμιλο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr ο όμιλος Σπανός ετοιμάζεται να εισέλθει όμως και στην αγορά επαγγελματικών οχημάτων με την εισαγωγή του DFSK EC75 το οποίο αποτελεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό με αυτονομία 240 χιλιόμετρα και άκρως δελεαστική τιμή.
Ο όγκος χώρου φόρτωσης ανέρχεται σε 7 τμ. ενώ οι τρεις πόρτες (δίφυλλη πίσω πόρτα και δύο πλαϊνές συρόμενες) κάνουν την διαδικασία φόρτωσης και εκφόρτωσης πολύ εύκολη.
Επίσης στο χώρο φόρτωσης υπάρχουν διαθέσιμοι 8 κρίκοι συγκράτησης φορτίου ενώ όλο ο χώρος φέρει πλαστική επένδυση ώστε να προστατεύεται η λαμαρίνα και να μην δημιουργούνται φθορές σε αυτή.
Η καμπίνα των επβατών διακρίνεται για την ποιότητα αλλά και τα πολλά σημεία αποθήκευσης μικροαντικειμένων (11 θέσεις) ενώ το κάθισμα του συνοδηγού είναι πλήρως αναδιπλούμενο.
Ο πίνακας οργάνων όσο και η κεντρική οθόνη είναι ψηφιακές 8,8 ιντσών και 10,1 ιντσών αντίστοιχα όπως επίσης ο χειρισμός του κλιματισμού.
Ο οδηγός δεν θα δυσκολευτεί να παρκάρει το DFSK EC75 καθώς το όχημα διαθέτει αισθητήρες παρκαρίσματος και απεικόνιση 360 μοιρών. Το τιμόνι είναι πολυλειτουργικό ενώ επίσης υπάρχει ηλεκτρονικός επιλογέας ταχυτήτων και ηλεκτρικό φρένο παρκαρίσματος.
Οι διαστάσεις του DFSK EC75 είναι 5,130 μ. (μήκος), 1,860 μ. (πλάτος) και 2,020 μ. (ύψος) ενώ το μεταξόνιο είναι 3,20 μ. Το βάρος του ανέρχεται σε 1.860 κιλά και το ωφέλιμο φορτίο του υπολογίζεται σε 1.200 κιλά.
Οι διαστάσεις του χώρου φόρτωσης είναι 2,830 μ. (μήκος), 1,730 μ. (πλάτος) και 1,40 μ. (ύψος).
Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 95 ίππους και 230 Nm ροπής ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας Λιθίου είναι 50 Kwh η οποία προσδίδει μια αυτονομία 240 χλμ.
Η φόρτιση της μπαταρίας σε ταχυφορτιστή από 20% στο 80% χρειάζεται 45 λεπτά ενώ αντίστοιχη φόρτιση σε φορτιστή 6,6Kw επιτυγχάνεται σε 6,5 ώρες. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης και ανάκτηση ενέργειας από την πέδηση αλλά και σύστημα διαχείρισης θερμότητας της μπαταρίας και διαχείρισης της ενέργειας.
Η τελική ταχύτητα του DFSK EC75 έχει περιοριστεί στα 80 χλμ./ώρα όπως άλλωστε ορίζει και ο ΚΟΚ.