Ακόμη χαμηλότερες ταχύτητες κίνησης θέλει να εφαρμόσει ο δήμαρχος της πρωτεύουσας των ΗΠΑ σε μια προσπάθεια να μειωθούν περαιτέρω οι θάνατοι από πεζούς. Ειδικότερα ο δήμαρχος της Ουάσιγκτον δήλωσε ότι θα μειώσει το όριο ταχύτητας στους περισσότερους τοπικούς δρόμους της πόλης κατά 20% σε 20 μίλια (32 χλμ.) την ώρα επισημαίνοντας ότι η μείωση του προεπιλεγμένου ορίου ταχύτητας από 25 μίλια σε 20 μίλια θα συμβάλει στην αύξηση των ποσοστών επιβίωσης των ανθρώπων που εμπλέκονται σε τροχαία ατυχήματα και σημείωσε ότι η ταχύτητα είχε αυξηθεί σε άδειους δρόμους ως αποτέλεσμα της πανδημίας του κορωνοϊού.
Σχεδιάζει επίσης να περιορίσει περισσότερο την ταχύτητα στους δρόμους με έντονη κυκλοφορία ποδηλάτων, για να προστατευθούν οι πολίτες. Η μελέτη που έγινε κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η ενδεδειγμένη ταχύτητα πρέπει να είναι τα 15 μίλια ανά ώρα.
Άλλες πόλεις των ΗΠΑ έχουν μειώσει τα όρια ταχύτητας σε κατοικημένους δρόμους. Τον Μάρτιο, η Μινεάπολη και η Μινεσότα μείωσαν τα όρια ταχύτητας σε κατοικημένους δρόμους στα 20 μίλια/ώρα, ενώ το Πόρτλαντ και το Όρεγκον έχουν καθορίσει μειωμένα όρια από πέρσι. Άλλες πόλεις, συμπεριλαμβανομένης της Βοστώνης, επιδιώκουν όριο ταχύτητας στις κατοικημένες περιοχές τα 20 μίλια/ώρα.
Οι θάνατοι των πεζών αυξήθηκαν κατά 42% την τελευταία δεκαετία, ακόμη και όταν ο συνδυασμός όλων των άλλων θανάτων από την κυκλοφορία μειώθηκε κατά 8%. Οι θάνατοι των πεζών αυξήθηκαν 3,4% σε 6.283 το 2018, ο υψηλότερος αριθμός από το 1990. Τα προκαταρκτικά στοιχεία των ΗΠΑ αναφέρουν ότι οι θάνατοι των πεζών μειώθηκαν κατά 2% το 2019.