Οι πωλήσεις Seat σε παγκόσμιο επίπεδο συνεχίζουν να σημειώνουν άνοδο. Και τον Φεβρουάριο, η αυτοκινητοβιομηχανία διατήρησε την αυξητική πορεία των πωλήσεων της με 39.900 πουλήθεντα οχήματα, 25,9% περισσότερα από τον αντίστοιχο μήνα του 2017.
Από την αρχή του έτους οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 23.1% φτάνοντας τα 78.800 οχήματα.
Η Seat διατηρεί πολύ υψηλό ρυθμό ανάπτυξης στις κύριες αγορές της. Τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, η Ισπανία βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων με 17.100 πουληθέντα αυτοκίνητα (+18,1%), ακολουθούμενη από τη Γερμανία με αύξηση πωλήσεων κατά 15.0% και 13.700 πουληθέντα αυτοκίνητα. Η Seat αναπτύσσεται επίσης με έντονους ρυθμούς και εκτός Ευρώπης. Η Αλγερία παραμένει η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της μάρκας απο την αρχή του έτους με 4.700 πουληθέντα αυτοκίνητα ενώ οι πωλήσεις στο Ισραήλ αυξήθηκαν κατά 34.9% (2.100 αυτοκίνητα).
Ο Seat Vice-President Sales and Marketing Wayne Griffiths τόνισε ότι «κατά τους δύο πρώτους μήνες του έτους σημειώθηκε σημαντική αύξηση των πωλήσεων. Είμαστε μία απο τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες και κερδίζουμε συνεχώς μερίδιο σε στρατηγικές αγορές». Ο Griffiths πρόσθεσε ότι «το Seat Arona είναι ένα πολύ δημοφιλές μοντέλο στην αγορά, όπως και τα Leon, Ibiza και Ateca. Επιπλέον, το λανσάρισμα της νέας μάρκας Cupra θα έχει θετικό αντίκτυπο στη προσέλκυση νέων πελατών στο μέλλον».