Η ισπανική εταιρεία ξεπέρασε πάλι το φράγμα των 40.000 μονάδων τον περασμένο μήνα, σημειώνοντας συνολικά 40.400 πωλήσεις ή 18,7% περισσότερες από τον αντίστοιχο μήνα του 2016 (34.000).
Για μια ακόμη μια φορά, οι θετικές επιδόσεις στη Γερμανία (+25.6%) και Ισπανία (+19.8%) ενίσχυσαν σημαντικά τα αποτελέσματα, μαζί και με άλλες αγορές όπως η Τουρκία (+58.0%), το Βέλγιο (+30.0%), η Ολλανδία (+29.5%) και η Πολωνία (+29.1%). Φέτος οι συνολικές πωλήσεις Seat σημειώνουν άνοδο κατά 14,7%, μόλις ένα μήνα πριν το τέλος του 2017. Από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο, η Seat καταγράφει 435.500 πωλήσεις ή 56.000 περισσότερες από την αντίστοιχη περίοδο του 2016 (379.500). Με αυτό το αποτέλεσμα, έχει ήδη ξεπεράσει τον αριθμό πωλήσεων που επιτεύχθηκε συνολικά το 2016 (409.000 πωλήσεις).
Επτά από τις δώδεκα κύριες αγορές της Seat σημείωσαν τα υψηλότερα ποσοστά αύξησης πωλήσεων όλων των εποχών την φετινή περίοδο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου: Γερμανία με 94.900 πωλήσεις (+14.8%), Ηνωμένο Βασίλειο με 52.300 πωλήσεις (+18,3%), Τουρκία με 19.400 πωλήσεις (+13,4%), Αυστρία με 16.600 πωλήσεις (+16,5%), Ελβετία με 9.400 πωλήσεις (+33,7%), Ισραήλ με 8.300 πωλήσεις (+5,8%) και Τσέχικη Δημοκρατία με 7.800 πωλήσεις (+5,2%). Η Ισπανία, παραμένει η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της μάρκας μετά τη Γερμανία με 88.400 πωλήσεις, 21,3% περισσότερες από το 2016.
Και για την Ελλάδα ο Νοέμβριος ήταν ένας ακόμα μήνας που έκλεισε για την Seat με θετικό πρόσημο. Mε 101 συνολικά ταξινομήσεις, η μάρκα κατέγραψε αύξηση της τάξης του 90% σε σχέση με την επίδοσή της τον Νοέμβριο της περσινής χρονιάς (53 ταξινομήσεις). Στο 11μηνο, καταγράφει στην χώρα μας συνολικά 1.794 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 2,2%, έχοντας ήδη ξεπεράσει την συνολική επίδοση του 2016 (1.780 ταξινομήσεις). Στις λιανικές ταξινομήσεις η αύξηση είναι πραγματικά θεαματική με 898 ταξινομήσεις και 2,4% μερίδιο, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 48% σε σχέση με το 11μηνο του 2016.