Η Seat βρίσκεται ένα βήμα μακριά από την επίτευξη του υψηλότερου όγκου πωλήσεων στην 68χρονη ιστορία της.
Με μόλις ένα μήνα πριν το κλείσιμο του 2018, οι παγκόσμιες παραδόσεις αυξήθηκαν κατά 13% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2017, φτάνοντας τα 492.300 αυτοκίνητα παγκοσμίως (2017: 435.500).
Με αυτόν τον όγκο, η εταιρεία έχει ήδη βελτιώσει τις πωλήσεις της όλης της περσινής χρονιάς η οποία έκλεισε με 468.400 παραδόσεις αυτοκινήτων. Πρόκειται για το καλύτερο ιστορικό αποτέλεσμα για την περίοδο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου και υπερβαίνει τις πωλήσεις του 2000 (473.200).
Οι πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας αυξήθηκαν και πάλι το Νοέμβριο κατά 7,2% (συνολικά πωλήθηκαν 43.300 αυτοκίνητα) σε σύγκριση με το αποτέλεσμα του ίδιου μήνα του 2017 (40.400).
Σύμφωνα με τον Seat Vice-president for Sales and Marketing Wayne Griffiths,
«το γεγονός ότι ο όγκος πωλήσεων υπερβαίνει αυτόν του 2017 ενώ απομένει ακόμη ένας μήνας πριν το κλείσιμο του έτους, είναι ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα. Βρισκόμαστε στα πρόθυρα του τέλους ενός εξαιρετικού 2018 έχοντας επιτύχει τα καλύτερα αποτελέσματα πωλήσεων στην ιστορία της εταιρείας. Επιπλέον, με περισσότερο από το 90% της γκάμας των κινητήρων να είναι πλέον διαθέσιμοι, η κατάσταση που προέκυψε από την εφαρμογή του WLTP εξομαλύνεται.»
Με ένα μήνα να απομένει μέχρι το τέλος του 2018, αυτή η αύξηση πωλήσεων σημαίνει ότι η εταιρεία έχει ήδη ξεπεράσει το ιστορικό ρεκόρ όλου του έτους σε χώρες όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστρία, το Ισραήλ και το Μαρόκο. Στη Γερμανία, την κύρια αγορά της Seat, η Μάρκα παρουσίασε αύξηση κατά 14%, πουλώντας συνολικά 108.200 οχήματα, 14,8% στο Ηνωμένο Βασίλειο (60.100), 9,3% στην Αυστρία (18.100), 7,1% στο Ισραήλ (8.900) και 11,7% στο Μαρόκο (2.000).
Επιπλέον, για πρώτη φορά από το 2007, η εταιρεία πούλησε περισσότερα από 100.000 οχήματα στην Ισπανία, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 16,8% (συνολικά 104.000 αυτοκίνητα). Η SEAT είναι η κορυφαία μάρκα στην Ισπανία και το Ibiza και το Leon είναι τα μοντέλα με τις περισσότερες ταξινομήσεις. Οι παγκόσμιες παραδόσεις επίσης αυξήθηκαν σε βασικές αγορές όπως η Γαλλία και η Ιταλία. Η εταιρεία παρουσίασε άνοδο σχεδόν κατά 30% στη Γαλλία (28.700, +28,7%) καθιστώντας την μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές στην Ευρώπη.
Σημαντικές παραδόσεις σημειώθηκαν και στην Ιταλία με αύξηση κατά 14,6%, φτάνοντας τα 19.100 αυτοκίνητα, καθώς και στην Πορτογαλία (9.200, +19,4%) και το Βέλγιο (9.100, +24,9%).
Επιπλέον, η Αλγερία συνεχίζει να είναι η χώρα με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη ανά έτος. Τετραπλασίασε τις πωλήσεις του 2017 (4.400) και με 18.400 αυτοκίνητα που πουλήθηκαν είναι η έκτη μεγαλύτερη αγορά.
Kαι για την Ελλάδα οι ταξινομήσεις στο 11μηνο της φετινής χρονιάς παρουσιάζουν εντυπωσιακή αύξηση της τάξης του 45% (2.598 για το 2018, 1.794 το 2017), ενώ το συνολικό μερίδιο αγοράς που καταγράφεται ανέρχεται σε 2,6%, σε σχέση με 2,2% την αντίστοιχη περίοδο του 2017. Στη λιανική η συνολική αύξηση που καταγράφεται στην ίδια περίοδο κυμαίνεται σε αντίστοιχα υψηλά επίπεδα +46%, με 1.298 ταξινομήσεις (891 το 2017).