Η Seat συνεργάζεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με το φεστιβάλ Primavera Sound που ξεκινάει αύριο για δέκατη όγδοη φορά για να γεμίσει κάθε γωνιά της Βαρκελώνης με μουσική.
Η Seat είναι στρατηγικός εταίρος του φεστιβάλ, το οποίο έχει καταστεί παγκόσμια μουσική αναφορά, κάνοντας ένα ακόμη βήμα στη δέσμευση της μάρκας στη σύγχρονη μουσική με διεθνή εμβέλεια. Επιπλέον, για πρώτη φορά, η συμφωνία πειλαμβάνει τη χορηγία του NOS Primavera Sound, που θα πραγματοποιηθεί στο Πόρτο από τις 7 έως τις 9 Ιουνίου, το οποίο το 2017 προσέλκυσε περισσότερους από 90.000 θεατές.
Στα πλαίσια του φετινού φεστιβάλ, η Seat θα πραγματοποιήσει διάφορες δραστηριότητες σχετικές με street art, για να φέρει μία πολύχρωμη προσέγγιση σε αυτό το μουσικό γεγονός. Έξι δεθνούς φήμης καλλιτέχνες της street art θα συν-δημιουργήσουν μία τοιχογραφία εμπνευσμένη από τη Βαρκελώνη σε τοίχο 55 μέτρων στην είσοδο του χώρου που θα πραγματοποιηθεί το φεστιβάλ. Η Seat χρηματοδοτεί επίσης την κύρια σκηνή των συναυλιών και ένα περίπτερο για τους θεατές όπου θα εκτείθενται έργα street art. Επιπλέον η Seat θα διαθέσει υπηρεσία μεταφοράς για εύκολη μετακίνηση των θεατών κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ.
Μία ακόμη καινοτομία θα είναι το Seat Village, ένας χώρος για καλλιτεχνική και μουσική έκφραση όπου οι πιο νοσταλγικοί θα μπορέσουν να ξαναζήσουν το μουσικό παρελθόν του Primavera Sound. Με τη βοήθεια επαγγελματία DJ, αλλά στην πραγματικότητα ενός ρομπότ, οι οπαδοί μπορούν να ζητήσουν να ακούσουν τραγούδια και μουσικά είδη που χρονολογούνται από τις αρχές αυτού του μουσικού γεγονότος. Σε αυτό το χώρο, έξι DJs από την Ισπανία, το Μεξικό, τη Γερμανία, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο θα μιξάρουν ζωντανά και θα διασκεδάσουν τα πλήθη.
Επιπλέον, στα πλαίσια του φεστιβάλ, η Seat θα κάνει τη παρουσίαση δύο αποκλειστικών εκδόσεων των πιο νεανικών μοντέλων πόλης: το Ibiza και Arona με BeatsAudio Sound. Και τα δύο μοντέλα είναι εξοπλισμένα με αποκλειστικά χαρακτηριστικά υψηλής αισθητικής, καθώς και ένα ηχητικό σύστημα υψηλής ποιότητας. Το εμπορικό τους λανσάρισμα θα γίνει το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
«Νοιώθουμε πολύ χαρούμενοι που είμαστε στρατηγικοί εταίροι και σπονσοράρουμε αρκετούς χώρους του φεστιβάλ οι οποίοι προσφέρουν επιπρόσθετη αξία στους επισκέπτες. Έχουμε μια φυσική σχέση με το Primavera Sound – και οι δύο μάρκες μοιράζονται τις ίδιες ρίζες, εδώ στη Βαρκελώνη καθώς και ένα κοινό μεσογειακό χαρακτήρα, νεανικό πνεύμα και πάθος για δημιουργία», επεσήμανε η Seat Marketing Director, Susanne Franz.
Επιπλέον, ο Primavera Sound Co-Director & Head of Marketing, Alfonso Lanza, δήλωσε ότι «στο φεστιβάλ του 2018, η Seat αποφάσισε να κάνει ένα σημαντικό βήμα και να γίνει ο κύριος στρατηγικός μας εταίρος. Η συνεργασία μας θα προχωρήσει πολύ πιο πέρα από το φεστιβάλ, με τη στήριξη της Seat σε διάφορες πρωτοβουλίες του Primavera Sound σε όλη τη διάρκεια του χρόνου. Στο πλαίσιο του φεστιβάλ ειδικότερα, η παρουσία της SEAT είναι ενεργή, εκτεταμένη και πολύτιμη – η εταιρεία δανείζει το όνομά της σε μία από τις κύριες σκηνές, δημιουργεί χώρους όπως το Seat Village και το The Wall και συνεισφέρει στις υπηρεσίες μετακίνησης των επισκεπτών του φεστιβάλ».
Το Primavera Sound είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο φεστιβάλ μουσικής και το περασμένο έτος συγκέντρωσε περισσότερους από 200.000 θεατές από 125 χώρες, γεγονός που επιβεβαιώνει τη δημοτικότητά του και εκτός Ισπανίας. Φέτος, το Primavera Sound Festival θα διεξαχθεί από τις 30 Μαΐου μέχρι και τις 2 Ιουνίου στη Βαρκελώνη. Το φετινό line-up έχει μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της μουσικής βιομηχανίας και ειδικότερα, front-liners όπως οι Arctic Monkeys (Σάββατο 2 Ιουνίου), οι The National (Παρασκευή 1 Ιουνίου), η Lorde, οι Migos αλλά και η Bjork μεταξύ άλλων. Με τη συνεργασία αυτή, η Seat ενισχύει και προωθεί τη δέσμευσή της στη σύγχρονη μουσική και στην πόλη της Βαρκελώνης.