Η Volvo Cars διέθεσε 581.464 αυτοκίνητα τους πρώτους 10 μήνες του 2021, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 12,6% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του περσινού έτους.
Τον Οκτώβριο οι πωλήσεις της Volvo Cars έφθασαν τα 50.815 αυτοκίνητα, μειωμένες κατά 22,2% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι. Η μείωση σχετίζεται με την έλλειψη εξαρτημάτων που επηρέασε την παραγωγή, ωστόσο η ζήτηση για τα προϊόντα της Volvo Cars παρέμεινε ισχυρή.
Η εταιρεία σημείωσε επίσης αύξηση στις πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της. Το μερίδιο των αυτοκινήτων με αμιγώς ηλεκτρικό ή plug–in υβριδικό σύστημα κίνησης, τα οποία απαρτίζουν τη σειρά Recharge, άγγιξε το 25,5% όλων των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν παγκοσμίως από την αρχή του έτους έως τις 31 Οκτωβρίου. Για τον Οκτώβριο, το ποσοστό των μοντέλων Recharge ήταν 31,5% επί των συνολικών πωλήσεων, καθώς ο αριθμός των ηλεκτροκίνητων οχημάτων συνεχίζει να παρουσιάζει αύξηση σε όλο τον κόσμο.
Στη διάρκεια του πρώτου δεκαμήνου, οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της Volvo Cars αποτέλεσαν το 3,1% των συνολικών πωλήσεων, με 18.261 μονάδες, ενώ τον Οκτώβριο το αντίστοιχο ποσοστό ανήλθε στο 5,6%, με πωλήσεις 2.841 αυτοκινήτων. Η ανάπτυξη οφείλεται σε μία προγραμματισμένη αύξηση της παραγωγής. Στη διάρκεια του Οκτωβρίου, η Volvo Cars άρχισε επίσης την παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού C40 Recharge στο εργοστάσιο της Γάνδης.
Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις της Volvo Cars στο δεκάμηνο έκλεισαν στα 104.066 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 23,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τον Οκτώβριο, πωλήθηκαν 8.701 αυτοκίνητα, εκ των οποίων το 24,1% ήταν μοντέλα Recharge.
Οι πωλήσεις στην Κίνα για το διάστημα Ιανουαρίου – Οκτωβρίου ανήλθαν σε 143.616 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 10,5% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020. Τον Οκτώβριο πωλήθηκαν 11.006 αυτοκίνητα, 34,2% λιγότερα σε σχέση με τον Οκτώβριο του περσινού έτους, κυρίως λόγω ελλείψεων στον εφοδιασμό, οι οποίες επηρέασαν την παραγωγή.
Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις δεκαμήνου της Volvo Cars έφθασαν τα 242.495 αυτοκίνητα, καταγράφοντας αύξηση 6,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι. Τον Οκτώβριο, το ύψος των πωλήσεων επηρεάστηκε από την έλλειψη διαθέσιμων αυτοκινήτων, κλείνοντας με μείωση στα 22.124 αυτοκίνητα. Ωστόσο, η ζήτηση ήταν ισχυρή και συντέλεσε στην ανάκαμψη αγορών όπως η Σουηδία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, το XC60 συνέχισε να αποτελεί το best–seller της Volvo και για την περίοδο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου, με πωλήσεις 177.995 μονάδων (2020: 149.855), ακολουθούμενο από το XC40 με συνολικές πωλήσεις 170.907 μονάδων (2020: 142.159 μονάδες), και το Volvo XC90 με 89.041 (2020: 70.195 μονάδες).
Ακολουθεί λεπτομερής ανάλυση των πωλήσεων ανά περιοχή: