Την Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021 σε διευρυμένη κυβερνητική σύσκεψη, θα ληφθούν οι αποφάσεις σχετικά με την επαναφορά του Δακτυλίου στην Αθήνα, τόνισε ο υπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος Κώστας Σκρέκας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ 100,3.
Σχετικά με τις ενστάσεις που υπάρχουν για τον περιορισμό της καθημερινής ελεύθερης κυκλοφορίας στον Δακτύλιο των αυτοκινήτων τεχνολογίας Euro 5 και Euro 6, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας είπε ότι το ζήτημα θα τεθεί στην αυριανή σύσκεψη, αλλά είναι δεδομένο ότι τα αυτοκίνητα αυτά, έχουν γίνει πλέον πλειοψηφία αλλά όλα θα συνυπολογιστούν.
«Αν κάποια στιγμή στο απώτερο μέλλον έχουμε ηλεκτρικό στόλο αυτοκινήτων θα τα αφήνουμε όλα να επιτρέπεται να κυκλοφορήσουν στο κέντρο της πόλης;» αναρωτήθηκε ο κ. Σκρέκας.
Επίσης ο Υπουργός τόνισε ότι έχουν εκτιναχθεί οι τιμές των ρύπων στο κέντρο της πόλης μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων που είχε προκαλέσει η πανδημία του κορωνοϊού και σε καμία περίπτωση δεν βοηθάμε την κλιματική αλλαγή.
«Άλλωστε το θέμα των μονών – ζυγών υπήρχε και στο παρελθόν» τόνισε με έμφαση ο κ. Σκρέκας.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr τα σύγχρονα και πιο καθαρά αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 5 και έχουν 1η Άδεια Κυκλοφορίας από το 2011 έως και το 2015 ανήκουν 426.793 μονάδες τα οποία αποτελούν μόλις το 8,7% του συνόλου των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων.
Τα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 6 ανέρχονται σε μόλις 531.252 μονάδες και αποτελούν το 10% του συνόλου των κυκλοφορούντων οχημάτων.
Επίσης στην Ελλάδα κινούνται ακόμη πάνω από 570.000 παλιά μη καταλυτικά αυτοκίνητα τη στιγμή που τα οχήματα με ηλικία έως 5 έτη, δηλαδή τα “καθαρά” ΙΧ ανέρχονται σε λίγο πάνω από τις 457.000 μονάδες!
Δηλαδή τα «καθαρά» αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι λιγότερα από τα μη καταλυτικά…