Δεκάδες ταξί έξω από πολυκαταστήματα, από αποθήκες ή ακόμη και έξω από πιεστήρια συναντά κανείς τον καιρό του κορωνοϊού καθώς οι ιδιοκτήτες τους εξαιτίας της πτώσης του μεταφορικού τους έργου αποφάσισαν να συμπληρώσουν το εισόδημά τους παραδίδοντας δέματα και άλλα προϊόντα που έχουν παραγγείλει καταναλωτές μέσω του Διαδικτύου.
Από την άλλη μεριά όμως οι νόμιμες μεταφορικές εταιρείες καταγγέλλουν πλέον και δημόσια την δυσαρέσκειά τους για την κλοπή του συγκεκριμένου μεταφορικού έργου από τους ιδιοκτήτες ταξί οι οποίοι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν κόβουν φορολογικά παραστατικά και δημιουργούν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην αγορά.
Επίσης οι εταιρείες courier με τη χρήση των Ταξί δεν χρειάζεται να προσλάβουν επιπλέον προσωπικό γλιτώνοντας με αυτό τον τρόπο πολλά έξοδα εξαιτίας της μη καταβολής ασφαλιστικών εισφορών και μισθών και βέβαια χωρίς να έχουν καμία απολύτως υποχρέωση έναντι των ιδιοκτητών Ταξί…
Πέραν όμως των παραπάνω κάποιες εταιρείες courier προχώρησαν ένα βήμα παραπάνω βάζοντας στο παιχνίδι και ιδιώτες που χρησιμοποιούν τα προσωπικά τους οχήματα για να διακινούν τα δέματα των εταιρειών έναντι πολύ χαμηλών αμοιβών και βέβαια αφορολόγητων.
Πάντως τελευταία χιλιάδες φοιτητές έχουν αποκτήσει πολλά βιβλία των σχολών τους που δεν είχαν αποκτήσει εδώ και πολλά εξάμηνα τα οποία βέβαια και παραδόθηκαν από ιδιοκτήτες Ταξί και όχι από υπαλλήλους εταιριών courier.
Οι ιδιοκτήτες Ταξί «αμύνονται» επισημαίνοντας ότι οι αναδουλειές τους ανάγκασαν να παραδίδουν φακέλους και δέματα έναντι περίπου 2 ευρώ το αντικείμενο. Επίσης ισχυρίζονται ότι σύμφωνα με το νόμο 4530 μπορούν να μεταφέρουν ασυνόδευτα δέματα αν έχουν υπογράψει συμφωνία και κάποια εταιρεία ταχυμεταφορών ή με πολυκατάστημα.
Ο μέγιστος αριθμός των αντικειμένων προς παράδοση από Ταξί ανέρχεται σε περίπου 20 με 25 οπότε η αμοιβή τους κυμαίνεται μεταξύ 40 έως 50 ευρώ ημερησίως.