Σύσσωμη η οικογένεια “N Performance” της Hyundai βρίσκεται πλέον στην ελληνική αγορά, με την ελληνική εισαγωγική εταιρεία αντιπροσωπεία να καλωσορίζει τα ολοκαίνουρια i20 N, i30 N, i30 N Fastback και Kona N.
Μάλιστα η ελληνική εισαγωγική εταιρεία επέλεξε τα Μέγαρα για να παρουσιάσει τα ολοκαίνουρια μοντέλα της παρουσία του εργοστασιακού της οδηγού Thierry Neuville και του Λάμπρου Αθανασούλα.
Το ολόφρεσκο i20 N, κινείται από έναν τούρμπο 1.600αρη βενζινοκινητήρα με 204 PS/275 Nm, με την κίνηση να φτάνει στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω ενός 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου. Το «παρών» δίνει και η λειτουργία Launch Control που επιτρέπει στο hatchback των 1.190 κιλών να ολοκληρώνει το σπριντ 0-100 σε 6,7 δλ. όταν η τελική φτάνει τα 230 χλμ./ώρα.
Προαιρετικά -και συγκεκριμένα με το Performance Pack – προσφέρεται μπλοκέ διαφορικό (τύπου Torsen) “N Corner Carving Differential”, το οποίο βελτιώνει τη δυναμική συμπεριφορά του i20 N, μεταφέροντας το μεγαλύτερο ποσοστό ροπής στον κινητήριο τροχό με την καλύτερη πρόσφυση.
Παράλληλα ενσωματώνεται παχύτερη αντιστρεπτική, μεγαλύτερα φρένα και βελτιωμένο σύστημα ανάρτησης, το οποίο μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χλστ.
Kona N
Ντεμπούτο στην ελληνική αγορά και για το Kona N, με έναν 4κύλινδρο τούρμπο 2.000 κ.εκ. που παράγει 280 ίππους και 392 ροπής. Η ισχύς, μάλιστα, μπορεί να αυξηθεί κατά 10 PS (για 20 δλ.) εφόσον πατηθεί το κόκκινο κουμπί “NGS (N Grin Shift) πάνω στο τιμόνι.
Και εδώ η κίνηση μεταφέρεται στον μπροστινό άξονα, αλλά μέσω ενός 8τάχυτου διπλοσύμπλεκτου αυτόματου κιβωτίου επικουρούμενου από ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό.
Με την αρωγή του launch control, η επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 5,5 δλ. και η τελική αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα.
i30 N
Την τριάδα ολοκληρώνει ένα γνώριμο στην ελληνική αγορά μοντέλο, το οποίο μας επανασυστήνεται όντας ανανεωμένο. Κάτω από το καπό του υπάρχει ο γνώριμος τετρακύλινδρος 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας που στη συγκεκριμένη περίπτωση παράγει 250 άλογα και 353 Nm και συνεργάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Όσοι δεν ικανοποιούνται από τις παραπάνω τιμές, υπάρχει η έκδοση Performance με 280 άλογα και 392 Νm ροπής που ενσωματώνει είτε 6άρι μηχανικό είτε 8τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, η τελική περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, αλλά η Performance, που εφοδιάζεται και με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (N Corner Carving Differential), επιταχύνει ταχύτερα στα πρώτα 100 χλμ./ώρα (5,9 δλ.). Αντίστοιχες είναι και οι επιδόσεις του Hyundai i30 N στην έκδοση Fastback.
Η φαρέτρα και των τριών μοντέλων περιλαμβάνει το σετ προγραμμάτων οδήγησης “N Grin Control System” με τις επιλογές Eco, Normal, Sport, N και Custom. Αυτές μεταβάλλουν τη ρύθμιση της ενεργής ανάρτησης, του συστήματος ευστάθειας, του N Corner Carving Differential, του κιβωτίου, του τιμονιού αλλά και του ήχου της εξάτμισης).
Οι τιμές
Τα i20 N, Kona N και i30 N είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά, με τις τιμές τους να ξεκινούν από τα… αντίστοιχα. Αναλυτικότερα:
Hyundai i20 N – 24.990 ευρώ
Hyundai i20 N Performance – 26.490 ευρώ
Hyundai i30 N- 30.490 ευρώ
Hyundai i30N Performance – 34.990 ευρώ
Hyundai i30N Performance N DCT – 38.990 ευρώ
Hyundai i30 N Fastback – 31.490 ευρώ
Hyundai i30 N Fastback Performance – 35.990 ευρώ
Hyundai i30 N Fastback Performance N DCT – 39.990 ευρώ
Hyundai Kona N Performance N DCT – 42.990 ευρώ