Σε 34,1% από 41,2% μειώθηκε το ποσοστό πωλήσεων πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ευρώπη το τελευταίο τρίμηνο του 2018, σε αντίθεση με τoυς κινητήρες βενζίνης που συνέχισαν να αυξάνουν το μερίδιο των πωλήσεών τους από 52,3% σε 57,2%.
Αξίζει, ωστόσο, να επισημανθεί ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν την αντίστοιχη περίοδο αντιπροσώπευαν το 2,7% των νέων αυτοκινήτων. Το μικρό ποσοστό διείσδυσης δείχνει την απροθυμία της αγοράς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων λόγω της έλλειψης σταθμών φόρτισης, αλλά και των ισχυρών κινήτρων, ενώ από την άλλη όλα τα οχήματα εναλλακτικής ισχύος σήμερα είναι το 8,6% της αγοράς. Συνολικά, το 2018, πάνω από το μισό του συνόλου των νέων επιβατικών αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν στην ΕΕ ήταν βενζινοκίνητα (56,7% έναντι 50,3% το 2017) με τα πετρελαιοκίνητα να αντιπροσώπουν το 35,9%.