Το είδαμε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 2016 και πλέον όλα δείχνουν πως ο Henrik Fisker είναι έτοιμος να το φέρει το EMotion στην παραγωγή σε σχεδόν ένα χρόνο από σήμερα παρουσιάζοντας την προσεχή κιόλας Δευτέρα στην Consumer Electronic Show στο Λ. Βέγκας των ΗΠΑ την τελική εκδοχή του ηλεκτρικού 4θυρου μοντέλου του. Προς το παρόν, πέραν από τις τρεις φωτογραφίες του αυτοκινήτου, οι πληροφορίες για αυτό περιορίζονται στα λεγόμενα του ιδρυτή της εταιρείας και σχεδιαστή των Aston Martin DB9 και BMW Z8. Τι γνωρίζουμε μέχρι τώρα;
Σύμφωνα με τον ίδιο τον δημιουργό του, το EΜotion θα εξοπλίζεται –εκτός απροόπτου, φυσικά- με μια νέα γενιά solid state μπαταριών γραφενίου, οι οποίες θα διαθέτουν πάνω από τη διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τις ιόντων λιθίου εξασφαλίζοντας αυτονομία της τάξης των 600 και πλέον χιλιομέτρων. Μάλιστα, οι συγκεκριμένοι συσσωρευτές εικάζεται πως θα έχουν χωρητικότητα 145 kWh λειτουργώντας στα 800V. Οι δημιουργοί τους δε υπόσχονται πως θα μπορούν να λειτουργήσουν κανονικά σε θερμοκρασίες έως και -35 βαθμών Κελσίου ανακτώντας ενέργεια ικανή να μετακινήσει το αυτοκίνητο για 200 χλμ. σε μόλις 9 λεπτά.
Από εκεί και πέρα, το Fisker EMotion, κύρια χαρακτηριστικά του οποίου είναι ο cab forward σχεδιασμός του καθώς και οι τέσσερις πόρτες-φτερά γλάρου, θα μπορεί να επιταχύνει απρόσκοπτα έως και τα 260 χλμ./ώρα, αναφέρουν οι 4Τροχοί. Συν τοις άλλοις, θα εφοδιάζεται με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, καθώς και με μια σειρά «καλουδιών», με προεξέχον το LiDAR, τα οποία υπόσχονται κορυφαίες για την εποχή δυνατότητες διασύνδεσης και επικοινωνίας.