- Του Δημήτρη Γεωργόπουλου
Πρόσφατα βρέθηκα έξω από την αντιπροσωπεία της Suzuki για να παραλάβω για test ride το Suzuki GSX-S 125.
Ευχάριστη η πρώτη επαφή με την μικρή street fighter σε κυβικά αλλά μεγάλη σε δυνατότητες GSX-S. Πανέμορφο χρώμα και εντυπωσιακή εμφάνιση.
Το μοτέρ των 124 cc με τους δύο εκκεντροφόρους στην κεφαλή του και καλύπτει τις προδιαγραφές του Euro 4. Παρουσιάζεται πολύ δυνατός για τον κυβισμό του και παρά το πολύ μακρύ γρανάζωμα αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις με την συνολική απόδοσή του. Για μέγιστη οικονομία καυσίμου, καλό είναι να κινείστε έως τις 7.000 σ.α.λ. Οδηγείται και με δίπλωμα κατηγορίας Α1 με στόχο να τραβήξει τους νεότερους αναβάτες, έχει χαμηλό βάρος, μόλις 133 κιλά και ύψος καθίσματος 785 mm.
Το μικρό γυμνό GSX-S διαθέτει ένα κοντό μπροστινό φτερό, ενώ το φανάρι μπροστά με τα πλαστικά που το περιβάλουν θυμίζει Transformer.
Πολύ καλή η λειτουργία των μπροστινών πιρουνιών, τα πλαστικά που περιβάλουν το ψυγείο πολύ όμορφα και μαζί με την καρίνα, συμβάλουν στο να κατευθύνουν τον αέρα κατευθείαν πάνω σε αυτό για καλύτερη ψύξη. Το Suzuki διαθέτει μία οθόνη LCD με τις εξής πληροφορίες: ψηφιακό ταχύμετρο και στροφόμετρο, ολικός και δύο μερικοί χιλιομετρητές, δείκτης θερμοκρασίας, καυσίμου, ένδειξη ψεκασμού, ώρας, φώτα, φλας, λάδια και ABS. Οι λιτοί καθρέπτες με τη δεξαμενή καυσίμου 11 λίτρων ολοκληρώνουν τον πάνω σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας. Η κωνική δεξαμενή συναντά μια παρόμοια στενή σέλα που βοηθούν στο απότομο φρενάρισμα ώστε να μη φύγει ο οδηγός προς τα εμπρός και μαζί συνθέτουν τη στενή σχεδιαστικά γραμμή της GSX-S 125.
Το πίσω φως τεχνολογίας LED της Suzuki ακολουθεί τη μόδα της εποχής και συμπληρώνει το τελείωμα της ουράς της.
Τέλος, η καρίνα της μοτοσυκλέτας προεξέχει κάτω από το υποπλαίσιο και ολοκληρώνει την προστασία ψεκασμού από τον πίσω τροχό.
Η Suzuki στα φρένα της, προσφέρει στο 125 δαγκάνα με διπλό έμβολο και δίσκο 290 mm μπροστά, ενώ πίσω δίσκο 187 mm και εδώ με διπλό έμβολο. Όλα αυτά βέβαια λειτουργούν άψογα με τη συνεργασία του ABS της Bosch που παρέχει την απαραίτητη ασφάλεια στην GSX-S. Οι ζάντες είναι από χυτό αλουμίνιο 17 ιντσών με διαστάσεις 90/80 μπροστά και 130/70 πίσω.
Ταπεινή μου γνώμη, ιδανικό εργαλείο πόλης που δεν θα σε απογοητεύσει σε κοντινά ταξίδια. Άψογο για πρώτη μηχανή.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας
Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, DOHC, 4β/Κ
Κυβισμός (cc) 124,4
Διάμετρος x Διαδρομή (mm x mm) 61×41,2
Συμπίεση (:1) Δ.Α.
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός
Σύστημα εξαγωγής 1 σε 1
Λίπανση υγρό κάρτερ αντλία λαδιού
Εκκίνηση Μίζα
Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος μηχανικός
Μετάδοση 6 σχέσεων με αλυσίδα
Πλαίσιο
Τύπος Ατσάλινο, σωληνωτό, περιμετρικό
Κάστερ (°) 25,5
Ίχνος (mm) 98
Μεταξόνιο (mm) 1.300
Ύψος σέλας (mm) 785
Μήκος (mm) 2.000
Πλάτος (mm) 670
Ύψος (mm) 1.070
Απόσταση εδάφους (mm) 155
Βάρος (πλήρες, kg) 133
Ρεζερβουάρ/ Ρεζέρβα (lt) 11
Χωρητικότητα λαδιού (lt) Δ.Α.
Αναρτήσεις
Μπροστά Συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 31mm, διαδρομή τροχού 110mm
Πίσω Αμορτισέρ, διαδρομή τροχού 130mm
Ελαστικά
Μπροστά 90/80-ZR17”
Πίσω 130/70-ZR17”
Φρένα
Μπροστά Δίσκος διαμέτρου 290mm με δαγκάνα 2 εμβόλων
Φρένα Δίσκος διαμέτρου 190mm με δαγκάνα 2 εμβόλων
Εξοπλισμός
Ψηφιακό ταχύμετρο και στροφόμετρο, ολικός και δύο μερικοί χιλιομετρητές, δείκτης θερμοκρασίας, καυσίμου, ένδειξη ψεκασμού, ώρας, φώτα, φλας, λάδια και ABS.
Επιδόσεις
Ισχύς εργοστασίου (hp/rpm) 14,8/10.000
Ροπή εργοστασίου (kgm/rpm) 1,17/8.000
Τιμή: €3.395€