H Great Wall Motors ανακοίνωσε ότι υπάρχουν «κανονιστικές αβεβαιότητες» που δυσχεραίνουν το έργο της κοινοπραξίας με την BMW-Mini.
Μάλιστα, η γερμανική εφημερίδα Sueddeutsche Zeitung σε σχετικό ρεπορτάζ της ανέφερε ότι η συνεργασία θα μπορούσε έως και να αποτύχει.
Τον Φεβρουάριο του 2018 οι δύο εταιρείες είχαν υπογράψει μνημόνιο συνεργασίας για την κατασκευή ηλεκτρικών ΜΙΝΙ στην Κίνα.
Η Great Wall Motor ωστόσο σε σχετική ανακοίνωση ανέφερε ότι: «Προς το παρόν το έργο συνεχίζεται όπως έχει προγραμματιστεί και τα δύο μέρη θα γνωστοποιήσουν τις λεπτομέρειες της συνεργασίας και του συνολικού σχεδίου για να ζητήσουν έγκριση από τις αρμόδιες αρχές. Ωστόσο, υπάρχουν αβεβαιότητες σχετικά με το αν η κοινοπραξία θα είναι σε θέση να λάβει τις απαιτούμενες εγκρίσεις κανονισμών».
Η κοινοπραξία σκοπεύει να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο στο Zhangjiagang με παραγωγική δυνατότητα 160.000 οχημάτων βενζίνης για εξαγωγή και άλλων 160.000 NEVs (Νέα Ενεργειακά Οχήματα). Στα σχέδια της κοινοπραξίας είναι επίσης και η κατασκευή ενός ερευνητικού κέντρου. Η συνολική επένδυση υπολογίζεται στα 2,87 δισ. δολάρια.
Σε κάθε περίπτωση οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι προμηθευτές προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τις σκληρές νέες κινεζικές ποσοστώσεις για λιγότερο ρυπογόνα αυτοκίνητα. Οι κανόνες αυτοί απαιτούν τα ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα να αντιπροσωπεύουν το ένα πέμπτο των συνολικών πωλήσεων έως το 2025.
Η Great Wall, η οποία είναι ο κορυφαίος κατασκευαστής SUV και pickup της Κίνας, κατασκευάζει επί του παρόντος αυτοκίνητα για την Ora, ένα προσιτό τοπικό brand ηλεκτρικών οχημάτων στην πόλη Baoding όπου εδρεύει.