Πάνω από 100.000 δρομολόγια έχουν πραγματοποιηθεί σε τα Ταξί-ρομπότ της Waymo στις ΗΠΑ. Τώρα, τα οχήματα με συστήματα αυτόματης οδήγησης της επεκτείνει την υπηρεσία σε χρήστες iPhone. Στην πρώτη επέτειο του πιλοτικού προγράμματος της εταιρείας στο Chandler της Αριζόνα, η Waymo δήλωσε ότι θα αρχίσει να προσφέρει μια εφαρμογή iOS για την υπηρεσία των Ταξί-ρομπότ της για iPhones. Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης νέες λεπτομέρειες της υπηρεσίας, η οποία ήταν αργή να προσφέρει πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα χωρίς «οδηγούς-ανθρώπους ασφαλείας» πίσω από το τιμόνι οι οποίοι θα αναλάμβαναν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Η Waymo, η οποία ξεκίνησε πριν από μια δεκαετία ως εταιρεία της Google, δήλωσε ότι η υπηρεσία της έχει 1.500 χρήστες μηνιαίως και έχει τριπλασιάσει τον αριθμό των εβδομαδιαίων δρομολογίων από τον Ιανουάριο. Από τα τέλη του καλοκαιριού, η Waymo έχει επιταχύνει μια επιλογή που ονομάζει «μόνο αναβάτη» η οποία αφορά σε δρομολόγιο χωρίς την ύπαρξη ανθρώπων-οδηγών ασφαλείας σε μια δοκιμαστική ομάδα μερικών εκατοντάδων επιβατών. Παρόλο που οι άνθρωποι αυτοί δεν πλήρωναν για τις μετακινήσεις του αρχικά, τώρα πληρώνουν τιμές που είναι ανταγωνιστικές με τις υπηρεσίες Uber και Lyft, σύμφωνα με εκπρόσωπο της Waymo.
Οι περισσότερες διαδρομές με την Waymo πραγματοποιούνται αργά το απόγευμα και το βράδυ, με τους μετακινούμενους να χρησιμοποιούν την υπηρεσία για κάθε δραστηριότητα, από το να φτάσουν στη δουλειά τους ή για τις προσωπικές τους συναντήσεις επισημαίνει ο Dan Chu, επικεφαλής του προϊόντος της εταιρείας. Η υπηρεσία επεκτείνεται και θα προσθέσει περισσότερους χρήστες που θα συμμετάσχουν σε μια λίστα αναμονής οι οποίοι χρησιμοποιούν τη νέα εφαρμογή iOS. Η υπηρεσία ήταν διαθέσιμη σε κινητά τηλέφωνα Android από την άνοιξη.
Παρόλα αυτά, ο κ. Krafcik, Διευθύνων Σύμβουλος της Waymo, είχε δηλώσει τον Οκτώβριο ότι δεν είναι σίγουρος για την απογείωση των εμπορικών Ταξί-ρομπότ. Η General Motors καθυστέρησε την ανάπτυξη των υπηρεσιών της και ο διευθύνων σύμβουλος της Ford δήλωσε ότι η βιομηχανία υπερεκτίμησε την άφιξη των αυτοκινήτων με συστήματα αυτόνομης οδήγησης. «Είναι εξαιρετικά δύσκολο να το κάνουμε. Μοιράζομαι την αίσθηση της αβεβαιότητας, ακόμη και στο ρόλο μου. Δεν ξέρω ακριβώς πότε όλα θα είναι έτοιμα, αλλά ξέρω ότι είμαι απόλυτα σίγουρος ότι θα είναι», δήλωσε ο Krafcik…