Άκρως επιτυχημένη είναι η εξόρμηση της Τροχαίας στους ιδιοκτήτες οχημάτων που διπλοπαρκάρουν καθώς ήδη σε αρκετούς δρόμους όπου καταγράφηκε μπαράζ ελέγχων το διπλοπαρκάρισμα έχει μηδενιστεί.
Όπως αποκάλυψε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Γιάννης Οικονόμου στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha: «Σε δρόμους της Αθήνας και στη Θεσσαλονίκη, στην Τσιμισκή και στην Εγνατία, σχεδόν το διπλοπαρκάρισμα έχει εκμηδενιστεί. Θα το κάνουμε και σε άλλες περιοχές και σε άλλους δρόμους.»
Ωστόσο ο κ. Οικονόμου ξεκαθάρισε σχετικά με το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αθήνα ότι η κατάσταση έχει χειροτερέψει απίστευτα καθώς το έτσι και αλλιώς επιβαρυμένο οδικό δίκτυο της Αττικής, που έχει ξεπεράσει προ πολλού λόγω του πληθυσμού αλλά και του στόλου των αυτοκινήτων που έχουμε, τις δυνατότητες ή τις προβλέψεις που υπήρχαν, όταν χτίστηκε το δίκτυο αυτό. «Ακόμα και η Αττική Οδός, που είναι ο πιο καινούριος, ο πιο σύγχρονος δρόμος, είχε κατασκευαστεί με άλλες προδιαγραφές όγκου αυτοκινήτων» επισήμανε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη.
Επίσης ο κ. Οικονόμου ανέφερε ότι: «Έχουμε ξεκινήσει μία διαρκή, και θα έλεγα και άνιση μάχη, να αντιμετωπίσουμε αυτές τις εστίες της καθημερινότητας που μας αφορούν όλους. Επηρεάζουν την ποιότητα ζωής μας: οι καθυστερήσεις, ο χρόνος που χάνουμε στο αυτοκίνητο, τα ατυχήματα που προξενούνται. Ήδη έχουμε πολύ περισσότερη τροχαία στους δρόμους από αυτήν που είχαμε το προηγούμενο διάστημα και θα την αυξήσουμε ακόμη περισσότερο. Το τελευταίο διάστημα -τον τελευταίο 1 με 1,5 μήνα- είχαμε 258.000 ελέγχους με 55.000 με 56.000 παραβάσεις. Για να έχουμε αυτή την τεράστια αύξηση στους ελέγχους καταλαβαίνουμε πως δεν έχουν γίνει από μηχανές, αλλά από ανθρώπους. Έχουμε τους γερανούς στον Κηφισό, τους μοτοσικλετιστές που ανεβοκατεβαίνουν, συνέχεια προσθέτουμε δυνάμεις για να έχουμε και τις πρωινές και τις απογευματινές ώρες Τροχαία.
Η Τροχαία όμως διευθετεί, επιτηρεί, τιμωρεί τις επιθετικές οδηγικές συμπεριφορές. Δυστυχώς όμως, η Τροχαία δεν μπορεί να κάνει διαπλάτυνση, ούτε μπορεί να φροντίσει να μη μένουν αυτοκίνητα από βλάβη, ούτε μπορεί να χτίσει καινούργιους δρόμους. Συνεχώς με παρεμβάσεις θα φροντίζουμε να κάνουμε την ταλαιπωρία λιγότερη, να τη μετριάζουμε. Αυτός είναι ο στόχος μας και βεβαίως έχουμε πολλά περιθώρια για να βελτιωθούμε ακόμη πιο πολύ. Δεν το λέω για να αποσείσω από πάνω μας τις ευθύνες ότι πρέπει να έχουμε πιο τακτική και ουσιαστική παρουσία, όμως αυτό που μαρτυρούν τα στοιχεία είναι ότι η παρουσία αυτή αποδίδει: και στο διπλοπαρκάρισμα, σε δρόμους της Αθήνας και στη Θεσσαλονίκη, στην Τσιμισκή και στην Εγνατία, σχεδόν το διπλοπαρκάρισμα έχει εκμηδενιστεί. Θα το κάνουμε και σε άλλες περιοχές και σε άλλους δρόμους. Έχουμε μία δύσκολη πρόκληση με την έναρξη των έργων για το Fly Over στη Θεσσαλονίκη, ένα πολύ σύνθετο project και εκεί η Τροχαία θα συνδράμει, χωρίς φυσικά να έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Συνεχώς σε αυτό το κομμάτι που είναι απολύτως σχετικό με την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής των πολιτών, θα φροντίζουμε να γινόμαστε καλύτεροι.
Στην Αθήνα υπήρξαν πορείες που είχαν λίγους ανθρώπους, ας πούμε χθες στην Πρεσβεία του Ισραήλ ήταν γύρω στους 150-200 ανθρώπους οι οποίοι δεν έκλεισαν το δρόμο, ήταν στον παράδρομο της Κηφισίας. Χθες ήταν μια πολύ μεγάλη διαδήλωση από πολιτικά κόμματα και σωματεία εργασιακά, δεν ήταν δυνατό να περιοριστούν σε ένα ή δυο ρεύματα. Όπου αυτό είναι εφικτό, φροντίζουμε να μένουν τουλάχιστον μία ή δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανοιχτές.»