Τι αυτοκίνητα απέκτησαν πάνω από τους μισούς Έλληνες τον Φεβρουάριο;

Πτωτικά κινήθηκαν και τον δεύτερο μήνα του 2025 οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων χωρίς βέβαια να σημαίνει κάτι αυτό για την περαιτέρω πορεία της αγοράς.

Ωστόσο οι Έλληνες είναι ξεκάθαρο πλέον ότι λατρεύουν τα υβριδικά αυτοκίνητα τα οποία κατέγραψαν διψήφιο ποσοστό ανόδου και κατέλαβαν πάνω από τις μισές πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων ενώ αντίθετα κινήθηκαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων βενζίνης και diesel.

Ανοδικά επίσης κινήθηκαν και τα plug-in υβριδικά μοντέλα όπως επίσης και τα αμιγώς ηλεκτρικά ενώ σχεδόν αμετάβλητα παρέμειναν τα αυτοκίνητα που κινούνται και με Υγραέριο ή Φυσικό Αέριο. Από την άλλη μεριά οι πωλήσεις των αυτοκινήτων diesel κατέγραψαν νέα πτώση.

Πιο συγκεκριμένα τον Φεβρουάριο τα υβριδικά αυτοκίνητα κατέλαβαν την πρώτη θέση του πίνακα των πωλήσεων ακολουθούμενα με μια μεγάλη πλέον διαφορά από τα βενζινοκίνητα τα οποία σημείωσαν πτώση ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Επίσης τα πετρελαιοκίνητα κατέγραψαν νέο αρνητικό ρεκόρ με το ποσοστό τους να καταγράφει την υψηλότερη πτώση σε σχέση με τα υπόλοιπα καύσιμα το αντίστοιχο διάστημα του 2024.

Πιο συγκεκριμένα οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων κατέλαβαν το 50,9% του συνόλου των πωλήσεων τον Φεβρουάριο έναντι 38,8% τον αντίστοιχο μήνα του 2024 με αποτέλεσμα να έχουν καταγράψει νέα άνοδο 12,1%!

Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν τα βενζινοκίνητα μοντέλα με 31,7% έναντι 39,1% τον αντίστοιχο μήνα του 2023 καταγράφοντας πτώση 7,3%.

Στην τρίτη θέση πέρασαν τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με 7,3% έναντι 5,1% σημειώνοντας άνοδο 2,2%.

Τα plug-in hybrid μοντέλα βρέθηκαν στην τέταρτη θέση με 6,2% έναντι 4,6% καταγράφοντας άνοδο 1,6%.

Τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα σημείωσαν πτώση 8,7% καθώς κατέλαβαν το 2,4% του συνόλου της αγοράς τον Φεβρουάριο έναντι 11,2% τον αντίστοιχο μήνα του 2024.

Στη συνέχεια ακολουθούν τα αυτοκίνητα με υγραέριο με ποσοστό 1,4% τα οποία όμως σημείωσαν άνοδο 0,2% καθώς τον αντίστοιχο μήνα του 2024 κατέλαβαν το 1% της αγοράς.

Τέλος τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο δεν κατάφεραν να σημειώσουν καμία πώληση.

Νέα άνοδος για τα SUV

Την κατηγορία Β επέλεξε η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών σε ποσοστό 56,5% εκ των οποίων το 36,5% αφορούσε σε SUV μοντέλα.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η κατηγορία C με ποσοστό 28,4% εκ του οποίου το 21,1% αφορά σε SUV μοντέλα και το υπόλοιπο 7,3% σε hatchback και sedan.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε η κατηγορία Α με ποσοστό 7% εκ του οποίου το 2,4% αφορά σε SUV μοντέλα και το υπόλοιπο 4,6% σε hatchback.

Στη συνέχεια ακολουθεί η κατηγορία D με 5,9% (4,7% τα SUV), η κατηγορία Ε με 0,5% (0,5% τα SUV), η κατηγορία F-G με 0,4% (0,3% τα SUV), η κατηγορία Sports με 1,1% και οι κατηγορίες MPV – Combi με 0,8%.

Σε σύνολο όλων των κατηγοριών τα SUV το Φεβρουάριο κατέλαβαν το 65,4% καταγράφοντας άνοδο 10% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2024 όπου το ποσοστό των SUV ανήλθε σε 55,4%.