Επιβεβαιώθηκαν πλήρως οι πληροφορίες του Carpress.gr σχετικά με την πτώση που σημείωσαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στην Ελλάδα τον Αύγουστο.
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:
Αύγ. 2021 | Αύγ. 2020 | Αύγ. 2019 | Μεταβ. 2021 /2020 |
Μεταβ. 2021 /2019 |
|
Καινούργια επιβατικά | 6.200 | 6.853 | 9.594 | -9,5% | -35,4% |
Καινούργια φορτηγά
(ελαφρά και βαρέα) |
1.008 | 510 | 809 | +97,6% | +24,6% |
Καινούργια λεωφορεία | 33 | 15 | 6 | +120,0% | +450,0% |
Ιαν. -Αύγ. 2021 | Ιαν. -Αύγ. 2020 | Ιαν. -Αύγ. 2019 | Μεταβ. Ιαν.-Αυγ. 2021/2020 | Μεταβ. Ιαν.-Αυγ. 2021/2019 | |
Καινούργια επιβατικά | 75.148 | 52.939 | 86.873 | +42,0% | -13,5% |
Καινούργια φορτηγά
(ελαφρά και βαρέα) |
7.431 | 4.760 | 5.777 | +56,1% | +28,6% |
Καινούργια λεωφορεία | 279 | 201 | 281 | +38,8% | -0,7% |
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Αύγουστο, έχει ως εξής:
Segment | Αύγ. 2021 | Αύγ. 2020 | Διαφ. | Ιαν.–Αύγ. 2021 | Ιαν.-Αύγ. 2020 | Διαφ. |
A | 9,5% | 9,6% | -0,1 | 10,4% | 9,2% | +1,2 |
A-SUV | 0,9% | 1,1% | -0,1 | 1,3% | 1,5% | -0,2 |
A TOTAL | 10,5% | 10,7% | -0,2 | 11,6% | 10,6% | +1,0 |
B | 21,9% | 32,5% | -10,6 | 27,8% | 29,2% | -1,4 |
B-SUV | 21,8% | 18,0% | +3,9 | 21,4% | 18,5% | +2,9 |
B TOTAL | 43,7% | 50,5% | -6,7 | 49,2% | 47,8% | +1,4 |
C | 14,5% | 13,4% | +1,1 | 12,8% | 13,4% | -0,6 |
C-SUV | 23,3% | 18,5% | +4,7 | 20,3% | 21,7% | -1,4 |
C TOTAL | 37,7% | 31,9% | +5,8 | 33,0% | 35,1% | -2,0 |
D | 2,2% | 2,0% | +0,2 | 1,8% | 1,5% | +0,3 |
D-SUV | 3,8% | 2,5% | +1,3 | 2,5% | 2,7% | -0,2 |
D TOTAL | 5,9% | 4,5% | +1,4 | 4,3% | 4,1% | +0,1 |
E | 0,1% | 0,4% | -0,3 | 0,1% | 0,2% | -0,1 |
E-SUV | 0,3% | 0,2% | +0,1 | 0,4% | 0,3% | +0,1 |
E TOTAL | 0,4% | 0,6% | -0,2 | 0,5% | 0,5% | +0,0 |
F-G | 0,0% | 0,1% | -0,1 | 0,0% | 0,1% | +0,0 |
F-G-SUV | 0,1% | 0,3% | -0,2 | 0,1% | 0,2% | +0,0 |
F-G TOTAL | 0,2% | 0,4% | -0,2 | 0,2% | 0,2% | -0,1 |
SPORTS | 0,1% | 0,2% | -0,1 | 0,2% | 0,2% | +0,0 |
MPV | 0,1% | 0,2% | -0,1 | 0,1% | 0,1% | +0,0 |
MPV-M/COMBI | 1,4% | 1,0% | +0,4 | 0,9% | 1,3% | -0,4 |
100,0% | 100,0% | 0,0 | 100,0% | 100,0% | 0,0 | |
(Εκ των οποίωνSUV | 50,2% | 40,6% | +9,7 | 45,9% | 44,8% | +1,1) |
Αύγ. 2021 | Αύγ. 2020 | Διαφ. | Ιαν. –
Αύγ. 2021 |
Ιαν. –
Αύγ. |
Διαφ. | Μερ. αγ.
στην ΕΕ Ιαν.-Ιουν. ‘21* |
Μερ. αγ.
στην ΕΕ Ιαν.-Ιουν. ‘20* |
Διαφ. | |
Βενζίνη | 46,5% | 56,8% | -10,3 | 51,4% | 57,6% | -6,2 | 41,9% | 52,1% | -10,2 |
Diesel | 16,4% | 27,3% | -10,9 | 18,0% | 26,7% | -8,7 | 21,7% | 29,7% | -8,0 |
Υβριδικά (HEV) | 26,1% | 11,4% | +14,7 | 22,1% | 12,6% | +9,4 | 18,8% | 9,5% | +9,4 |
BEV -PHEV |
6,3% | 2,2% | +4,1 | 5,6% | 1,2% | +4,4 | 15,0% | 6,9% | +8,0 |
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) |
2,7% | 1,9% | +0,8 | 1,3% | 1,7% | -0,4 | 2,5% | 1,7% | +0,7 |
LPG
(αμιγώς ή διπλού καυσίμου) |
2,0% | 0,4% | +1,6 | 1,6% | 0,1% | +1,5 |
*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση