Τι αναφέρει ο ΣΕΑΑ για τις πωλήσεις νέων ΙΧ Ιουλίου

Ακόμη περισσότερο μειώνονται οι ζημιές που προκάλεσε ο κορωνοϊός στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτου σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δημοσίευσε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) επιβεβαιώνοντας και το δημοσίευμα του Carpress.gr

Ο ΣΕΑΑ σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνει ότι με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα, έχουν ως εξής:

Ιούλιος 2020 Ιούλιος 2019 Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά 9.516 11.722 -18,8%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 750 729 +2,9%
Καινούργια λεωφορεία 42 8 +425,0%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 5.341 5.658 -5,6%
Ιανουάριος- Ιούλιος 2020 Ιανουάριος- Ιούλιος 2019 Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά 46.086 77.279 -40,4%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 4.250 4.968 -14,5%
Καινούργια λεωφορεία 186 275 -32,4%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 20.893 24.738 -15,5%

 

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικώνκαι στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Ιούλιο, έχει ως εξής:

Segment Ιούλιος2020 Ιούλιος 2019 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος-Ιούλιος 2020 Ιανουάριος-Ιούλιος 2019 Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A 9,9% 14,5% -4,6 9,1% 16,2% -7,1
A-SUV 0,7% 1,0% -0,3 1,5% 1,4% +0,1
A TOTAL 10,5% 15,4% -4,9 10,6% 17,7% -7,1
B 28,2% 33,0% -4,8 28,8% 34,4% -5,6
B-SUV 20,6% 15,4% +5,2 18,6% 11,4% +7,2
B TOTAL 48,8% 48,4% +0,4 47,4% 45,8% +1,6
C 13,1% 12,2% +0,9 13,4% 13,1% +0,3
C-SUV 21,3% 17,6% +3,7 22,1% 17,0% +5,1
C TOTAL 34,4% 29,8% +4,6 35,5% 30,1% +5,4
D 1,4% 1,7% -0,3 1,4% 1,4% +0,0
D-SUV 2,9% 2,3% +0,6 2,7% 2,0% +0,7
D TOTAL 4,3% 4,0% +0,3 4,1% 3,3% +0,7
E 0,2% 0,2% +0,0 0,2% 0,2% +0,0
E-SUV 0,4% 0,1% +0,2 0,3% 0,2% +0,1
E TOTAL 0,6% 0,3% +0,3 0,5% 0,4% +0,1
F-G 0,1% 0,0% +0,0 0,0% 0,0% +0,0
F-G-SUV 0,1% 0,1% +0,0 0,1% 0,1% +0,0
F-G TOTAL 0,2% 0,1% +0,1 0,2% 0,2% +0,0
SPORTS 0,2% 0,2% +0,0 0,2% 0,2% +0,0
MPV 0,1% 0,2% -0,1 0,1% 0,2% -0,1
MPV-M/COMBI 0,9% 1,6% -0,7 1,4% 2,1% -0,7
  100,0% 100,0% +0,0 100,0% 100,0% +0,0
(Εκ των οποίωνSUV 46,0% 36,5% +9,5 45,4% 32,1% +13,3)

 

Ιούλιος 2020 Ιούλιος 2019 Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Ιανουάριος –

Ιούλιος 2020

Ιανουάριος –

Ιούλιος2019

Διαφορά(μονάδες μεριδίου) Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Μαρ. ‘20*

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Μαρ. ‘19*

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)
Βενζίνη 61,6% 63,0% -1,3 57,7% 67,8% -10,1 52,3% 57,2% -4,9
Πετρέλαιο 22,9% 27,6% -4,7 26,6% 25,5% +1,1 29,9% 33,2% -3,3
Υβριδικά (HEV) 12,5% 6,9% +5,7 12,8% 4,7% +8,1 9,4% 4,8% +4,6
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 1,3% 0,3% +1,1 1,1% 0,3% +0,7 6,8% 2,5% +4,3
Φυσικό αέριο

(bi-fuel)

1,6% 1,7% -0,1 1,7% 1,1% +0,6 1,6% 2,3% -0,7
Υγραέριο

(bi-fuel)

0,0% 0,6% -0,5 0,0% 0,5% -0,4

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και τον Ιούνιο ως εξής:

Ιούνιος 2020 Ιούνιος 2019 Μεταβολή Ιανουάριος –Ιούνιος2020 Ιανουάριος –Ιούνιος2019 Μεταβολή
ΕΕ(1) 949.722 1.222.942 -22,3% 4.281.549 6.915.760 -38,1%
ΕΕ 14(2) 845.625 1.090.744 -22,5% 3.774.369 6.159.663 -38,7%
ΕΕ(1) + EFTA(3) 986.466 1.268.044 -22,2% 4.448.167 7.158.394 -37,9%
Ελλάδα 8.249 13.133 -37,2% 36.570 65.557 -44,2%

 

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.