Επικεντρωμένο στην ευχαρίστηση της οδήγησης παρά στην υπερβολική ισχύ θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό GTI της Volkswagen. Ο λόγος για το μοντέλο παραγωγής που θα βασιστεί στο ID. GTI Concept, πάνω στο οποίο εργάζονται οι άνθρωποι της γερμανικής μάρκας. Το «καυτό» ηλεκτρικό θα πρόκειται για την σπορ παραλλαγή του επερχόμενου ID 2all, για στο οποίο αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο τεχνικός προϊστάμενος της Volkswagen, Kai Grünitz.
Μιλώντας στην πρόσφατη εκδήλωση GTI Fan Fest στο Βόλφσμπουργκ, όπου γιορτάστηκαν τα 50 χρόνια του Golf και τα 48 χρόνια των αυτοκινήτων GTI, ο Grünitz άφησε να εννοηθεί ότι το μοντέλο δεν θα επικεντρωνόταν αποκλειστικά στην επιτάχυνση και την απόλυτη ισχύ, που είναι εύκολο να επιτευχθούν με ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
«Το GTI είναι ζωντανό και θα το κρατήσουμε ζωντανό στο μέλλον. Το σήμα GTI έχει να κάνει με το πάθος και όταν αρχίσαμε να εξετάζουμε ιδέες για ένα ηλεκτρικό GTI, ξέραμε ότι δεν αφορά απλώς την ισχύ. Με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η προσθήκη πολλής ισχύος είναι πραγματικά εύκολη, αλλά χρειαζόμαστε 300 ίππους ή 350 ίππους; Με ένα GTI, αυτό που είναι πιο σημαντικό από την ισχύ είναι η ικανότητα οδήγησης. Θα είναι ένα πραγματικό go-kart. Έχω οδηγήσει ένα πρωτότυπο και είναι πραγματικά εκπληκτικό», ανέφερε ο Grünitz!
Μέχρι να δούμε ή να μάθουμε περισσότερα για το μοντέλο παραγωγής του ID. GTI Concept, θυμίζουμε πως θα βασιστεί στην αρχική έκδοση της πλατφόρμας MEB. Το μοντέλο παράλληλα θα χρησιμεύσει ως πρόδρομος του πλήρως ηλεκτρικού Golf επόμενης γενιάς, το οποίο αναμένεται γύρω στο 2027 ως το πρώτο αυτοκίνητο που θα βασιστεί στην προηγμένη πλατφόρμα SSP του Ομίλου Volkswagen.
Τέλος, σε ότι αφορά το μοντέλο παραγωγής του ID. GTI Concept, η σπορ παραλλαγή του επερχόμενου ID 2all πρόκειται να μπει στην παραγωγή το 2026 και θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό Volkswagen που θα χρησιμοποιεί το σήμα GTI.