“Η σχέση μεταξύ της Nio και της νέας μας μάρκας μαζικής παραγωγής θα είναι όπως αυτή που έχει η Audi με την Volkswagen και η Lexus με την Toyota. Θέλουμε να παρέχουμε καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες σε τιμές χαμηλότερες από αυτές της Tesla», είπε.
Η Nio σχεδιάζει επίσης να παραδώσει τρία νέα μοντέλα το επόμενο έτος, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου της sedan ΕΤ7.
Η εταιρεία, η οποία κατασκευάζει τρία μοντέλα SUV ανέφερε ζημιά 101,8 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς.
Για να επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της, παρουσίασε το πρώτο της sedan, το ET7, τον Ιανουάριο, αλλά οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το 2022, πράγμα που σημαίνει ότι η Nio δεν θα έχει νέο μοντέλο για φέτος.
Ο Λι δεν έδωσε λεπτομέρειες για τα τρία νέα μοντέλα, αρκέστηκε μόνο στην αναφορά για τη νέα πλατφόρμα που εξελίσσει η μάρκα και η οποία θα αξιοποιηθεί και στα τρία αυτοκίνητα.
Τον Μάιο, ξεκίνησε η λειτουργία του πρώτου της υποκαταστήματος της, στη Νορβηγία και σχεδιάζει τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδοθούν στους κάτοχους τους, τον Σεπτέμβριο. Στόχος της είναι να αναπτυχθούν οι πωλήσεις της σε όλο τον κόσμο.
Ανταλλαγή μπαταρίας
Σε αντίθεση με την Tesla, η οποία προσπάθησε να αλλάξει την μπαταρία των αυτοκινήτων της αλλά δεν την έχει χρησιμοποιήσει ακόμη σε μεγάλη κλίμακα και στηρίζεται στο δίκτυο Supercharger, η Nio έχει δημιουργήσει ένα λειτουργικό δίκτυο 193 σταθμών ανταλλαγής μπαταριών που καλύπτει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα κινεζικών οδών ταχείας κυκλοφορίας. Η ανταλλαγή μπαταριών ήταν διαθέσιμη για πρώτη φορά στο Nio ES8. Οι σταθμοί ανταλλαγής μπαταριών εξασφαλίζουν την αλλαγή της μπαταρίας μέσα σε πέντε λεπτά. Παράλληλα έχει αναπτύξει 134 σταθμούς με ταχυφορτιστές.
Λάνσαρε και την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης Nomi AI. Ανακοίνωσε ότι είναι το πρώτο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης αυτοκινήτου σε οχήματα παραγωγής. Το Nomi Al μπορεί να ανεβάσει την πλοήγηση στα αυτοκίνητα, να ελέγξει τη μουσική, να ρυθμίσει τη θερμοκρασία της καμπίνας, να ανοίξει ή να κλείσει παράθυρα και να βγάλει μια selfie από τους επιβάτες στην καμπίνα.