Η Toyota μπαίνει στην ηλεκτροκίνηση με νέα υλικά, τα οποία μειώνουν έως και 50% το κόστος ενός κινητήρα.
Συγκεκριμένα η ιαπωνική εταιρεία δημιούργησε έναν μαγνήτη για τους κινητήρες που θα χρησιμοποιήσει, μειώνοντας κατά το ήμισυ τη χρήση σπάνιων μεταλλευμάτων, τα οποία αντικατέστησε με άλλα που κοστίζουν 20 φορές λιγότερο.
Όλα αυτά, όταν ο προγραμματισμός προβλέπει την κατασκευή από το 2025 ηλεκτροκίνητων εκδόσεων σε κάθε μοντέλο που θα κυκλοφορεί.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι το 2030, η Toyota σκοπεύει να πουλήσει 5,5 εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός εκατομμυρίου οχημάτων με πλήρη μπαταρία ή υδρογόνο.
Οι κινητήρες με τους μαγνήτες που αποτελείται από τα νέα υλικά, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιοδήποτε ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης, αναφέρει η εταιρεία.
Η Κίνα, η οποία είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές αυτοκινήτων στον κόσμο, προμηθεύει περίπου το 80% των σπάνιων μεταλλευμάτων παγκοσμίως.
Όμως το κλείσιμο των περισσοτέρων παράνομων ορυχείων στην Κίνα είχε ως αποτέλεσμα την κατακόρυφη αύξηση των σπάνιων μεταλλευμάτων που χρησιμοποιούνται στους ηλεκτροκινητήρες με αποτέλεσμα το κόστος κατασκευής ενός κινητήρα να βρίσκεται σήμερα σε υψηλά επίπεδα.
Αυτός ήταν και ο κύριος λόγος, σύμφωνα με το ΑΠΕ, που έστρεψε την Toyota σε αυτήν την απόφαση.