Η χρονιά που μόλις έκλεισε βρίσκει τη Volvo να επιτυγχάνει ακόμη ένα εντυπωσιακό ρεκόρ πωλήσεων, υπερβαίνοντας το φράγμα των 600.000 αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο, για πρώτη φορά από την ίδρυσή της, το 1927.
Οι συνολικές πωλήσεις της Volvo για το 2018 ανήλθαν σε 642.253 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 12,4% σε σχέση με το 2017. Πρόκειται για το πέμπτο συνεχόμενο ετήσιο ρεκόρ πωλήσεων της σουηδικής εταιρείας από το 2014 και μετά.
Εξαιρετικά αυξημένες πωλήσεις κατέγραψε η σουηδική μάρκα και στην ελληνική αγορά. Η Volvo έκλεισε το 2018 με εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων κατά 29,8%, ποσοστό που αποτελεί ρεκόρ ανόδου από χρονιά σε χρονιά. Οι συνολικές πωλήσεις της στην Ελλάδα ανήλθαν σε 1.695 αυτοκίνητα, έναντι 1.306 αυτοκινήτων το 2017.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2018, η Volvo είναι η μόνη που σημείωσε αύξηση πωλήσεων μεταξύ των άμεσα ανταγωνιστικών premiumμαρκών. Σημαντική συνεισφορά στην άνοδο της Volvo έχει η πλήρης γκάμα των SUV της.
Ειδικότερα, το XC60 κυριάρχησε στην κατηγορία των premium μεσαίων SUV, με ταξινομήσεις 422 μονάδων και μερίδιο αγοράς 38,5%.
Πρωτιά κατέγραψε και το XC90 στα μεγάλα SUV, με τις πωλήσεις του να φθάνουν τις 133 μονάδες και το μερίδιο αγοράς το 31,9%.
Εκτός από τις πρωτιές στις κατηγορίες των μεσαίων και μεγάλων SUV, η Volvo βρέθηκε στην πρώτη θέση και της κατηγορίας τωνpremium μεσαίων μοντέλων, με τα S60, V60 και V60 Cross Country να αποσπούν μερίδιο αγοράς 28,8% (με ταξινομήσεις 184 αυτοκινήτων).
Το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2018”, Volvo XC40, είχε επίσης εξαιρετική απήχηση στο ελληνικό κοινό, με τις ταξινομήσεις του να κλείνουν το έτος στα 538 αυτοκίνητα, παρότι δεν ήταν διαθέσιμο από τις αρχές του 2018, ενώ η εισαγωγική του έκδοση με τον κινητήρα Τ3 των 1,5 λίτρων άρχισε να διατίθεται μόλις το δεύτερο εξάμηνο του 2018.
Για το 2019 προβλέπεται περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της μάρκας στην αγορά, με τη διάθεση του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων στην πολύ δημοφιλή έκδοση με τον κινητήρα Τ3 του XC40, καθώς και με την έναρξη διάθεσης των νέων μοντέλων S60 και V60 Cross Country. Παράλληλα, μεγάλη έμφαση θα δοθεί στις plug–in υβριδικές εκδόσεις των XC60 και XC90 ιδιαίτερα, σε μια προσπάθεια υποστήριξης του ολοένα και αυξανόμενου ενδιαφέροντος της ελληνικής αγοράς στις φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες.